Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
zomaar een naam

zomaar een naam

01-06-2010 om 16:09

Afscheid kado voor de juf

Bij ons op school geven de kinderen die dat jaar naar een andere bouw gaan altijd een afscheidskado aan de leerkracht.
Mijn kind gaat volgend jaar ook samen met nog 7 andere kinderen naar een andere bouw. Het schooljaar duurt niet zo lang meer en ik heb nog niemand gehoord over wat te geven.
Zelf ben ik niet zo creatief dus heeft hier iemand een idee. Meestal wordt er iet gemaakt waarbij elk kind iets aan bijdraagt.
Heeft er iemand een idee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

01-06-2010 om 21:48

Mijn standaard afscheidscadeau

Een leuke verpakte (vaak met ijshoorntje) ijsbon van een paar euro.

zomaar een naam

zomaar een naam

01-06-2010 om 22:16

Chippie

Het moet iets zijn wat ze met zijn alle (8 kinderen) kunnen maken

Ideeën

Een paar ideeen:

Een foto maken van het groepje en samen met kleine tekeningen van iedereen op een fotolijst plakken.

Een bloempot of vaas beschilderen met zelfgemaakte bloemen erin.

Een receptenboek met de lievelingsrecepten van de kinderen wat ze zelf maken.

Dit schiet me zo te binnen, wie weet heb je er wat aan!

Chippie

Chippie

02-06-2010 om 09:50

Okee

Een vaas met zelfgemaakte bloemen, een klok met foto's, zelfbeschilderde mokken, een ontbijtje voor de leerkrachten, 8 versierde bloempotjes met een plantje erin, versierd dienblad, etc. Op onze school gaan ook 8 kinderen naar de middenbouw. Je school begint toch niet met een V.?

Mariska

Mariska

02-06-2010 om 18:46

Hier

Mijn dochter gaat straks naar de bovenbouw met een aantal kinderen uit haar klas. De contactouder heeft de leerkrachten (het zijn er 2) gevraagd of ze nog iets in de klas nodig hadden. Dat bleek een prikbord te zijn voor boven de computers in de klas. Daar gaan we binnenkort mee aan de slag. Het is de bedoeling dat de kinderen hier iets mee gaan doen. Verder wordt er van ieder kind een foto gemaakt. Ieder kind krijgt een eigen A4tje met foto en daar kunnen ze iets op schrijven/tekenen. Volgende week komen we met de ouders een avond bij elkaar. Wie weet komen daar nog meer dingen uit. Het afscheid vindt plaats op een dag en dan zorgen we ook voor wat lekkers (sommigen bakken een taart etc). Suk6!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.