Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Goede Rugzak met Laptopvak

Hallo!
Ik ben een 12-jarige groep achter.
Momenteel ben ik op zoek naar een goede rugzak met een ''laptopvak'', een extra vak aan de binnenkant waar een Macbook Pro in past.
Deze neem ik elke dag mee naar school als ik eenmaal op het VO zit dus het zou fijn zijn als hij al een beetje beschermd is.
Een speciale tas voor mijn macbook zou kunnen maar ik ben niet zo van de hand- & schoudertassen.
Ook wil ik graag weten of de eastpak een extra vak eyheft aan de binnenkant?

Groetjes,
Madel02

P.S.: Jazeker het is laat maar wij hebben morgen vrij dus lekker uitslapn.

Google

http://www.travelbags.nl/eastpak/business-laptoptassen/
Via 'google' kun je alles vinden.

Lynna

Lynna

26-05-2014 om 06:20

Thule

Mijn dochter heeft er een en is er superblij mee

Lynna

Lynna

26-05-2014 om 06:20

Thule

Mijn dochter heeft er een en is er superblij mee

69er

69er

26-05-2014 om 09:16

out of office

van eastpak, deze heb ik voor mijn kind aangeschaft, maar nog geen ervaring mee. Eerst moet je weten hoeveel ruimte (inch) je nodig hebt voor je laptop en of je verder nog boeken ed. mee moet nemen. Een beetje waterafstotend is altijd handig en ik zou i.v.m. diefstalgevoeligheid niet voor een overduidelijke laptoptas gaan. De door mij genoemde tas ziet er uit als de door iedereen gebruikte pakked'r van eastpak en er kan een laptop in tot ongeveer 15 inch. Mijn kind gaat deze gebruiken voor een ipad. Het nadeel dat ik tot nu toe gezien heb is dat het laptopvak tot onderaan de tas loopt. Als je de tas neerzet, komt ook direct de laptop op de grond, dus krijgt deze een tik iedere keer als je de tas neerzet. Ik ga dit oplossen door het vak kleiner te maken door het maken van een naadje enkele cm vanaf de onderkant..., maar voor een laptop zou de tas dan te klein kunnen worden.
Verder moet 'ie natuurlijk lekker zitten, vooral als je er een eind mee moet lopen. Dus testen met bepakking. Ik weet niet hoe modegevoelig je bent? Of je ouders bereid zijn om en nieuwe aan te schaffen als je er op uitgekeken bent? Een neutrale is misschien nu wel saai, maar beter dan over enkele jaren voor schut lopen met een tas die je op je 12e leuk vond ( ze gaan heel lang mee !)
Kwalitatief heb ik goede ervaringen met eastpak

69er

69er

26-05-2014 om 09:27

o ja

Als iedereen op je nieuwe school een laptop heeft zou ik even kijken welke tas de oudere-jaars gebruiken.

Dalarna

Dalarna

26-05-2014 om 09:28

eastpak

Eastpak heeft een aantal modellen met laptopvak. Mijn oudste heeft er zo een en neemt soms zijn laptop mee, gaat prima. Mijn jongste krijgt er ook zo een. Dus even goed kijken naar de modellen die er zijn. Hij heeft de out of office zie ik, dus net als wat 69er hierboven al zei: http://www.rugzakcenter.nl/product/370266/category-211304-eastpak-rugzakken/eastpak-out-of-office-flight-path.html

Thursday Next

Thursday Next

26-05-2014 om 09:34

north face

Ik heb zelf een North Face rugzak met laptopvak.
http://www.thenorthface.com/catalog/sc-gear/equipment-daypacks-filter-category-laptop
Deze heeft niet dat nadeel wat 69e noent, hier zit een stevige stootrand onderaan het laptopvak. Ook mijn grote laptop past er in.
De tas die ik heb heeft meerdere vakken en is denk ik niet echt geschikt voor school als je ook nog veel boeken mee moet nemen. Hij draagt wel heel fijn, het is ook een speciale "women's" uitvoering.

Evanlyn

Evanlyn

26-05-2014 om 10:11

Thursday Next

Is hij ook waterdicht?

Dakine?

Ik zou eens kijken naar een laptoprugtas van Dakine. Ik heb er zelf geen maar ze zien er praktisch uit en er zijn veel dessins. Studenten lijken er allemaal een te hebben, scholieren minder.

Thursday Next

Thursday Next

26-05-2014 om 12:16

Evanlyn

ja hij is ook waterdicht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.