Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Nasha the first

Nasha the first

10-12-2008 om 12:38

Sites voor groep 2

Heeft iemand sites waar ik de kids wat oefeningen kan laten doen. geheugen spellen, ordenen, taal dat soort dingen. Zoon scoorde in juni behoorlijk laag op ordenen en taal, en hoewel al weer lang geleden, toch puntje van aandacht. dochter moet beetje oefenen met geheugen en concentratie. Haar taal en ordenen was wel voldoende, maar kan beter.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

10-12-2008 om 14:06

Mini loco

is wel geen internet maar met wel hele leuke concentratiespelltjes en beginnend rekenen en lezen. Dochter hier vind het heel leuk.

Bobo

Geen site, maar het blad bobo (bobo.nl). Daar kan je kind in werken onder begeleiding van jou. lesstof sluit aan bij kk van groep 2

marie

marie

10-12-2008 om 23:07

Robbie konijn

Hallo
De spelletjes van Robbie Konijn zijn ook erg leuk. Kun je bijvoorbeeld lenen bij de Bibliotheek.
succes

Nasha the first

Nasha the first

13-12-2008 om 15:08

Robbie

moet ik nog ergens hebben van oudste....

nog meer tips?

Woordkasteel

Misschien is dit een programma voor iets later, maar op woordkasteel.com kun je leuke woordspelletjes doen. Ik weet zo niet vanaf welke groep (3 denk ik), maar sommige spelletjes zijn echt makkelijker als anderen.
Soms gaat het echt om spelling, dat zou voor jou nog niet zo aan de orde zijn, soms ook meer om luisteren en woordherkenning.

Gr. Jodez

Nasha the first

Nasha the first

15-12-2008 om 20:42

Thnx allemaal

ik heb er zeker wat aan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.