Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

eerste date annuleren? 2

Ik weer! Kon niet meer verder op de vorige onderwerp omdat ik weer via de gsm had ingelogd.

We zijn ondertussen weer non stop aan het chatten, vandaag maar liefst tot 2u ( heb nachtdiensten en hij bleef maar sturen, ondanks dat hij vroeg op moest) Hoe dit zou komt, ondanks jullie goed advies? Eergisteren zouden we elkaar dan toch voor het eerst


Nest

Nest

21-05-2021 om 03:50 Topicstarter

Dat was te snel.

We zijn dus weer non stop aan het chatten, echt ni normaal. Ik had mezelf voorgenomen hem volledig te negeren toen een bijna ontmoeting weer misliep omdat ik door te talmen te laat kwam en hij kwaad wegreed. Hij verzocht me hem nooit meer te contacteren omdat ik hem voor de gek had gehouden. Hem dan ook idd niet gecontacteerd, was op mijn beurt ook boos. Hebben elkaar een dag niet gesproken via app. tot ik gisteren natuurlijk van hem een bericht kreeg, waar ik heel lang over deed om op te antwoorden, in dubio of ik überhaupt zo'n onbeschofterik moest antwoorden. Toch gedaan en vandaag hebben we vlotjes tot 2u in de nacht geappt ( ben nachten aan het doen), het voorval ook besproken. Hij gaf aan dat hij daar best lang op mij had gewacht, ontzettend benieuwd naar mij en toen ik niet kwam had hij het gevoel dat ik hem voor gek versleet. En al die tijd dat we elkaar niet spraken voelde ik een verschrikkelijk brandend verlangen net wel contact met hem te hebben en hij gaf aan dat gevoel ook te hebben. ik ben echt zo nieuwsgierig naar jou zei hij, ik kon je gewoon niet vergeten. Dat gold voor mij ook, ondanks dat ik helemaal geen contact meer met hem wilde, dacht ik des te meer aan hem. Ik weet dat jullie raad was er niks mee te doen, maar het was te sterk, ik heb dit nog nooit voor iemand gevoeld op een dating site, ik begin het gevoel te hebben dat hij misschien wel oprecht is. Morgen hebben we een derde poging, maar deze keer ligt de keuze van plaats volledig bij mij, hij zei mij te begrijpen, dat hij wel bewondering had voor de manier waarop ik mijn been stijf heb gehouden niet bij hem thuis te komen voor een eerste ontmoeting.

Ik wilde ook eerlijk naar mezelf kijken, tot nu toe heb ik niet al te beste ervaringen gehad op dating sites, en er was ook veel dat ik hem toeschoof dat anderen hadden gedaan. De gesprekken tot nu toe waren echt interessant en gewoon, tot op dit moment heeft hij nog altijd geen dick pic gestuurd, hij stuurt heel normale dinges, over zijn werk, zichzelf... Wat als er een kans is dat hij echt echt is?

Ik hou jullie hoe dan ook op de hoogte en mss klinkt het gek, maar ik kon het verlangen contact met hem te hebben gewoonweg niet negeren!

Dag Nest,

Het klinkt alsof jullie elkaar dag en nacht zitten te appen, behalve op momenten dat je elkaar gaat ontmoeten. Dan loop je te treuzelen of is hij moe. Heb je enig idee hoe dat komt? Is dat de zucht naar "brandend verlangen"?  Je moet helemaal zelf onderzoeken hoe het zit met deze man, onze adviezen helpen niet echt denk ik (ookal vraag je erom). Als je je serieus afvraagt of hij degene is die je zoekt ga er dan voor, en loop niet te teuten als je de kans hebt hem te leren kennen. Ik zou ook kwaad zijn.

Ik vraag me af hoeveel te laat je was dat hij kwaad wegreed. Was het een half uur? Twee uur? Als je zo’n brandend verlangen hebt hem te ontmoeten, dan ben je toch te vroeg op de afgesproken plek om het maar niet mis te laten lopen? Als hij echt heel lang moest wachten snap ik zijn boosheid wel. 
en deed je telefoon het op magische wijze ineens niet toen je te laat was? Je had hem toch kunnen bellen? “Ik ben onderweg, maar de trein is net ontspoord, dus ik red de afgesproken tijd niet.” 
het lijkt alsof je de voorpret spannender vind dan de ontmoeting zelf. 

Meteen al teveel drama. Die heftige, intense emoties voelen als echt en belangrijk, dat snap ik wel. Maar voor mij zouden alle alarmbellen afgaan. 

Mija schreef op 21-05-2021 om 07:54:

Meteen al teveel drama. Die heftige, intense emoties voelen als echt en belangrijk, dat snap ik wel. Maar voor mij zouden alle alarmbellen afgaan.

Het is maar wat je wil natuurlijk "Brandend Verlangen", een bouquetreeksroman.

Je kunt gewoon op beide apparaten uitloggen en inloggen en voortaan via dezelfde registratie hier meepraten. Nieuwe discussies aanmaken alleen omdat je op een ander apparaat zit gaat niet werken. Voor het gemak zal ik het andere account verwijderen. 

Jullie hebben nog geeneens een relatie en nu al toestanden

Imi

Imi

21-05-2021 om 10:15

Al mijn rode lampen gaan branden. Al ruzie en drama voordat jullie elkaar nog maar ontmoet hebben? Deze man is zeker niet je droomman waar je ern fijne, warme relatie mee zult krijgen. Run while you can. 

Je hebt hem nog nooit ontmoet en je brand van verlangen. Je fantasie gaat met je op de loop! Kappen! 

Dit klinkt niet als de start van een stabiele relatie. Er is veel passie maar ook veel 'gedoe' en het lijkt me een enorm vermoeiende situatie. Op lange termijn gaat dit je ontzettend uitputten. Kies voor rust in je leven, voor iemand die je emotionele stabiliteit geeft. Als je merkt dat het na jullie ontmoeting op een passionele en woelige manier blijft verderlopen denk ik dat het voor jou beter is om er een punt achter te zetten.

MRI

MRI

21-05-2021 om 11:43

 Ik voeg me bij wat er hierboven is gezegd: te veel drama van twee kanten. Spelletjes spelen, iets doen om te kijken hoe de ander reageert, projecties (branden van verlangen? je kent hem niet eens irl) en het er heel veel over moeten hebben

Ga vooral er mee door als je denkt dat je er wat aan hebt. ik ben weg

Tegenbericht: heel snel samen afspreken, misschien is dan het brandend verlangen heel snel eens strovuurtje en gaat 't uit. Of niet ... Maar dan is dié spanning iig weg

Te veel verwachting brengt teleurstellingen.

jullie moeten het gewoon wat rustiger aan doen en alles op zijn beloop laten.

probeer ondanks de gevoelens niet op de zaken vooruit te lopen.

gewoon lekker op zn beloop laten gaan, maak keuzes op je gevoel.

Niet te grote keuzes zoals op zaken vooroplopen maar gewoon keuzes kwa hem nog een kans geven of niet.

Onthoud dat het een date is, niet je partner.

dus gewoon rustig aan ermee en laat het op zn beloop gaan.

als dit misloopt dan is dat maar zo nogmaals jullie zijn niet getrouwd.

Maar als je zo op de zaken voor uit loopt ja dan gaat het wel hard op je terug komen.

Nogmaals te veel verwachting brengt veel teleurstellingen, dus mijn advies go with the flow maar maak geen grote beslissingen die nog niet van toepassing zijn.

Inderdaad gewoon snel weer aflopen en samen kijken waar het jullie brengt.

Volgens mij ben je nu alleen in je hoofd superromantisch aan het smachten, maar bij mij gaan er allerlei alarmbellen rinkelen. Ik zou op korte termijn op veilig terrein een ontmoeting arrangeren. Eens kijken of jullie dan wel samen op hetzelfde tijdstip op het zelfde punt terecht komen. En van daaruit kijken of het echt klikt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.