Relaties Relaties

Relaties

iemand wil vreemdgaan en alleen ik weet het


rode krullenbol

rode krullenbol

13-04-2015 om 17:09

@Mark74 #31 en 32

Evanlyn en de man van Albana? Dat lijkt me niet. Evanlyn heeft immers te kennen gegeven voor degene met het meeste geld te gaan.

Heel verstandig van haar. Liefde is als boter. Er moet wel een boterham onder.

Zo bezien is het niet iedere man gegeven, de eeuwige rokkenjager uit te hangen.

Niet getreurd! Men kan altijd nog in de rol van Walter Mitty stappen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-04-2015 om 18:30

Goh, en ineens Rode Krullenbol

Denk ik dat ik weet wie jij bent

69er

69er

13-04-2015 om 19:39

albana

Je steekt je in een wespennest! Je hebt je vriend gewaarschuwd en dat is voldoende. Je moet je niet "medeplichtig" voelen, het gaat om volwassen mensen die keuzes maken. Als deze vrouw zich inderdaad openstelt voor een relatie buiten het huwelijk, kan je daar deze keer misschien een vinger voor steken, maar de volgende keer? Ik zou dit dilemma inderdaad ook met mijn man (willen) delen, maar verwacht dan wel dat hij alleen maar luistert , omdat hij anders mijn vertrouwen beschaamd.

rode krullenbol

rode krullenbol

13-04-2015 om 20:25

@Ginny Twijfelvuur

En gaan we dan ineens tutoyeren? Zolang als ik daar geen toestemming voor heb gegeven, is en blijft het voor jou nog altijd "U", Ginny!

Ely

Ely

13-04-2015 om 20:36

Hahaha

Toen ik de openingspost las dacht ik al: 'zo opgelost!' Ik had al eerder gelezen dat er hier op het forum mensen rondlezen die Albana kennen en de wereld is klein, en het www bereik groot.
Maar ik heb genoten van de wending die het draadje neemt: bis!

rode krullenbol

rode krullenbol

13-04-2015 om 20:46

@Ely

Je gaat ons toch niet vertellen, dat JIJ ...

albana

albana

13-04-2015 om 21:04 Topicstarter

helaas

Voor de grappenmakers hier, ik ben in tegenstelling tot jullie nog nooit herkend of erop aangesproken. En deze omschrijving is niet precies feitelijk de juiste. Het probleem wel.Maar ik kom er wel uit hoor.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-04-2015 om 21:25

Nou Albana,

je denkt toch niet dat mensen die hier een ander herkennen dat per definitie met die ander delen. Ik heb ook al mensen irl herkend. Dat ik bij iemand die hier meeschreef na een boel informatie, ook soms opgespaarde informatie, ineens dacht: verhip, dat is x die ik daarvan ken. Een keer zelfs heel dicht bij.
Maar op de een of andere manier is er voor mij in ieder geval een behoorlijke hobbel om te melden dat ik weet dat de ander herkenbaar was. Dus ik zou er niet te snel vanuit gaan dat je hier niet herkend bent.

Aagje

Albana

Wat mij vooral opvalt in je verhaal is dat je het (nog) niet aan je man verteld hebt. En als je het zou vertellen gaat hij waarschijnlijk direct contact opnemen met de man van de "vreemdgangster".

Mijn man zou ik het wel vertellen en hij zou het niet verzinnen om wie dan ook te gaan bellen. Of is de "bedrogen partij" zijn broer?

Blijkbaar is de "bedrogen partij' voor jou man belangrijker voor jou man dan jou jeugdvriend?

Herkenning.

Misschien kunnen we daar een apart draadje over starten; " wie ben ik? "

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-04-2015 om 21:49

Rode Krullenbol

Hoezo opeens? Weet jij dan ook wie ik ben?

En nee sorry, wij hebben het stadium van formaliteiten allang achter ons gelaten. Die dans laat ik aan mij voorbij gaan.

Marea

Marea

13-04-2015 om 22:57

Albana

Ik heb je vorig jaar hier op OO er al eens op gewezen dat ik je ken. Je denkt toch niet dat ik je daarover persoonlijk ga aanspreken, dan weet jij namelijk ook wie ik ben.

Je kunt best zo'n vraag stellen hier, maar misschien moet je het dan minder details geven zoals over die graag geziene man. Misschien kennen wel meer mensen hier jou in het echt en gaan die ook denken over wie het gaat.

Waarom denk je dat je man meteen de bijna bedrogen echtgenoot wil inlichten als hij dat van je hoort? Kent hij hem? Echt, wees verstandig en hou je erbuiten.

Ely

Ely

14-04-2015 om 08:57

Hahaha

Albana nu doe je me denken aan onze jongste die 'verstoppertje speelt' door zijn handen voor zijn ogen te slaan ))

Ad Hombre

Ad Hombre

14-04-2015 om 10:02

Marea

Bewijs het door wat (onbelangrijke) details te delen die alleen iemand weet die haar kent. Het merk of de kleur van haar fiets bijvoorbeeld.

Suze

Suze

14-04-2015 om 10:07

Marea

Of vertel 3e letter in de plaats waar ze werkt/woont en 2e letter van naam oudste kind of zo , niet te herkenbaar. Kunnen wij nl. ook nog meeraden .

boon

boon

14-04-2015 om 10:27

het kan aan mij liggen

Maar wat doen jullie vals!!!

Jaina

Jaina

14-04-2015 om 10:34

Boon

Dat ligt niet aan jou. Ik vind het ook behoorlijk venijnig overkomen allemaal

Suze

Suze

14-04-2015 om 10:37

boon

Je hebt gelijk, aannemende dat je bedoelt dat we vals doen naar Albana.

Toch is onze boodschap serieus: Albana denkt dat niemand haar herkent omdat niemand dat ooit tegen haar gezegd heeft. Dat is natuurlijk niet waar. Dus als Marea haar echt herkend heeft en Albana daarop wil wijzen, helpt het als Marea dingen noemt waardoor Albana erachter komt dat ze dus wel herkend is.

En voor iedereen die meeleest de tip: kijk uit met wat je prijsgeeft op OO ook al doe je het onder een Nick.

@boon

Je kunt het vals noemen. Ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal normaal om je zo te willen mengen in het privéleven van anderen uit een soort misplaatst Moeder-Theresasyndroom.
Albana gooit open en bloot privéinformatie hier op dit forum, terwijl al meerdere keren is aangegeven dat mensen weten wie ze is, aangezien ze zoveel persoonlijke informatie gedeeld heeft. Op die manier wordt de privacy van derden te grabbel gegooid alleen omdat Albana blijkbaar een onbedwingbare behoefte heeft zich met het liefdesleven van derden te bemoeien.

Marea

Marea

14-04-2015 om 11:17

niet mijn bedoeling

Het is niet mijn bedoeling om vals te zijn naar Albana, daar is ze te aardig voor, ik wilde haar er alleen op wijzen dat als ik haar ken er misschien meer mensen haar kennen en wel meteen weten of wie ze het heeft. En het is wel gedrag van onbekenden dat ze op internet gooit.

Topic is relaties.

Ik zie het probleem niet echt. Misschien kent iemand mij hier ook wel en stel ik hier vragen over mijn familieruzie of over de slechte juf die mijn kind heeft. Albana noemt geen namen en dat iemand denkt te weten over wie het gaat, dat kan.
Je kunt reageren en een mening geven, ook zonder verdere informatie te geven.
Albana wroet niet via internet, ze wil graag meningen hoe ze hier mee om kan gaan, klaar.

Anke

Anke

14-04-2015 om 15:02

reactie...

Albana,

Hoe lastig ook: NIET mee bemoeien... Het gaat hier om twee volwassenen mensen..

En ja, wie weet hoe het huwelijk van dat andere stel in elkaar steekt. Misschien vindt haar man het wel prima dat vrouwlief het bed met anderen deelt.

Sta gewoon voor je vriend klaar als goeie vriendin, oordeel niet..

Hij kan je t.z.t. nog wel nodig hebben, lijkt me dat hij uiteindelijk gekwetst gaat worden.

Anke

+ Brunette +

+ Brunette +

14-04-2015 om 16:48

Voor als je het toch liever niet voor je houdt.

Dan niet je man maar direct met haar contact opnemen, dan blijft het discreet. Misschien dat ze het geen prettig idee vindt dat er anderen op de hoogte zijn. Want je zóú het in een zwak moment aan je man kunnen vertellen en die zóú contact met haar man kunnen inlichten...
Als de verhouding uitkomt en je vriend weet dat jij het er met haar over gehad hebt, zal hij je misschien verdenken van doorkletsen dus misschien steek je je in een wespennest als je je ermee gaat bemoeien.

Hanna

Hanna

14-04-2015 om 17:30

Maar even wat anders

Ik heb verschillende vrienden en vriendinnen gehad die met dit soort verhalen hun ei kwijt moesten bij mij en wat de rest ook al zegt, niet mee bemoeien, het zijn volwassenen.

Maar ik merk ook dat het iets met mijn vriendschap met de betreffende persoon doet, want hoewel het mij niet betreft, voel ik wel bedrog.

Mijn ervaring is dat er daarna vaak afstand ontstaat van mijn kant uit in de vriendschap. Herkent iemand dit, of ben ik gewoon wel erg burgerlijk

@Hanna

Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Iedereen heeft zijn idee van wat goed en fout, beter of slechter is, ook op moreel gebied, op leefwijze en levensinstelling. Dit gaat veel verder dan vrijwel algemeen aanvaarde normen op strafrechterlijk gebied.

Mensen worden meestal vrienden met mensen die redelijk gelijkgestemd zijn. Vind jij vreemdgaan verwerpelijk (iets dat volkomen legaal is) dan zul je niet gauw vrienden worden met mensen die dat geen probleem vinden. Blijken jouw vrienden er opeens heel andere normen en waarden op na te houden dan jij gedacht had, dan kan dat idd. een enorme domper op de verhoudingen zijn.

Een radicale feminsite wordt zelden vrienden met een fundamentalistische moslima die vind dat ze haar man gehoorzaamheid verschuldigd is. Een veganist vindt zijn vrienden over het algemeen onder gelijkgestemden, gaat één daarvan opeens vlees eten dat zal die vaker dan niet worden uitgestoten door de rest.

Sherlock

Sherlock

14-04-2015 om 18:47

Duidelijk

Er is helemaal geen 'andere vrouw'..... Albana is het zelf.

En dit snap ik ook niet:

Komt nog bij dat zij getrouwd is met een zeer goed verdiende,in de omgeving bekende, graag geziene man, in een geweldig luxe huis leeft en ook nog s op behoorlijke afstand.

En vervolgens:

Hij is bepaald geen ideale man, geen werk, schulden en geen uitzicht dat dit beter gaat worden op korte termijn.

Vraag: Verdiend hij nou goed, of verdiend hij niets omdat hij geen werk heeft?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-04-2015 om 19:45

Ja idd vals

Wat een humor toch....

En ook wel typisch dat er nu geen letter komt.

Inhoudelijk: Albana, als je man zijn mond niet kan houden zou ik niks tegen hem zeggen. Vind het inderdaad ook wel typisch dat hij daarin jouw vertrouwen beschaamd.
Je hebt het tegen je vriend gezegd en dat zou genoeg moeten zijn.
Zijn minnares aanspreken zou ik alleen doen als dat in het belang van mijn vriend zou zijn. Met haar en haar huwelijk heb je niks van doen.

Noet

Noet

14-04-2015 om 20:10

sherlock

voor een sherlock lees je slecht de goed verdienende is de niets vermoedende echtgenoot van de dame in kwestie en de werkloze potentiele minnaar.

Wat handig is want dan kun je ook nog eens overdag afspreken.

rode krullenbol

rode krullenbol

14-04-2015 om 21:35

@Albana

In #28 schrijf je: "En deze omschrijving is niet precies feitelijk de juiste. Het probleem wel."

Mocht het zo zijn, dat het jouw man betreft die van plan is vreemd te gaan, dan mijn oprechte excuses voor de grappende toonzetting in sommige van mijn eerdere berichten.

Rode krullenbol

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.