Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

(On)mogelijke liefde?


Weet zijn vrouw van jou? Zo niet dan weet je genoeg. Vooral niet mee doorgaan.

Mijn man was er ook van overtuigd dat zijn minnares het helemaal was. Ze verbraken allebei hun relatie, hij vertelde mij alleen niet de werkelijke reden. Zijn verliefdheid ging over in houden van en vervolgens in ergernis en erachter komen dat het gras niet groener bij haar was en dat al de gevoelens die hij dacht voor haar te voelen, helemaal niet zo echt waren. Zij gaf hem even het goede gevoel dat hij hier thuis niet kreeg. Hier voelde hij zich een waardeloze vader en man, dat was hij bij haar niet. Het ging niet om haar, maar om het gevoel dat zij hem gaf. Toen ze echter meer eisen ging stellen werd ze vervelend en een zeikwijf. Had hij het toch zo slecht nog niet bij mij en wilde hij het weer samen proberen omdat hij mij zo miste. En zo gaat dat vaak weet ik inmiddels, hoe verdrietig ook.

Dus is het hem echt om jou te doen? Dan zou je niet denken dat hij het nog eens zou willen proberen met zijn vrouw. Ze was toch al weg? Waarom dan niet gewoon de knoop doorhakken? Houd alsjeblieft de eer aan jezelf en verbreek het contact. Hoe moeilijk ook. Is hij echt serieus dan komt jullie tijd samen wel nadat hij officieel gescheiden is van zijn vrouw. Want tussen iets zeggen en iets doen zit echt nog een wereld van verschil. 

Veel sterkte!

Als hij zijn relatie wil redden moet hij stoppen met contact zoeken met jou en die tijd investeren in zijn gezin.

Je moet pas iemand willen daten als die vrijgezel is. Maar goed, als hij dit flikt bij zijn vrouw doet hij het net zo goed ook bij jou.

Ik zou het helemaal niet fijn vinden als mijn relatie zo begon of eindigde. Ik hoop dat ik de kracht zou hebben om er nee tegen te zeggen als mij zoiets zou gebeuren. Als ik hoor dat een willekeurige man zijn vrouw bedriegt, vind ik hem een grote klootzak. Waarom zou dat ineens anders zijn als het mijn love interest is? Ik zou me slecht voelen over mezelf als daarin mee zou gaan, nog los van de vraag of het wel allemaal goud is wat er blinkt.

Angela1967 schreef op 27-05-2021 om 10:52:

Simpel kan het zijn: hij mag je bellen als hij vrijgezel is. En dan zien jullie verder.

gr Angela

juist! 

Serieus, trap je in dat soort praatjes? Hij is met haar getrouwd omdat jij hem afwees maar eigenlijk hield hij al meer van jou....

En stel....STEL dat het zo is...Wil jij een vent die blijkbaar zo afhankelijk is dat hij maar trouwt met iemand waar hij niet van houdt omdat hij door een ander is afgewezen. En dan krijgt hij vervolgens een kind met haar en laat jou, de vrouw van zijn dromen, lopen om de relatie met haar te 'redden'. Wat een suffe praatjes. Terwijl hij haar ondertussen loopt te besodemieteren met jou?

Laat gaan die man en zoek een serieuze relatie. Dat ben jij waard toch?

Besef wel, Hij is nu jou tegengekomen die hij leuker vind dan zijn vrouw.

mocht je met hem iets beginnen hoop ik voor jou dat hij geen vrouw tegen komt die hij leuker vind dan jou, anders ben jij de volgende ex.

klinkt hard maar dat is wel hoe ik erover denk.

Hoi. Het kan natuurlijk gewoon zijn zoals jij het zegt: hij is verliefd op jou maar wel het toch proberen met zijn vrouw. Ook al is hij niet verliefd op haar. Waarschijnlijk vindt hij haar wel aardig, of houdt hij van haar en vanwege hun kind geeft hij het een kans. Ik denk persoonlijk dat die relatie weinig kans van slagen heeft, maar ik snap wel dat hij het wil proberen.  En volgens mij snap jij het ergens ook wel. Laten gebeuren dus. En afwachten wat er gebeurt. Ik hoop voor je dat hij toch eerlijk voor zijn gevoelens gaat uitkomen. Sterkte, groetjes

Lieveder

Lieveder

30-05-2021 om 19:24 Topicstarter

Bedankt voor alle reacties.

Ik kan me wel vinden in wat er gezegd wordt, en inderdaad ik geef zijn huidige relatie weinig kans van slagen maar respecteer ook dat hij dit wilt doen. Heb ook tegen hem gezegd dat hij dit moet uitzoeken, maar dat ik ook door moet en dat we in de toekomst zullen zien hoe dit uitpakt. Voelt wel heel dubbel allemaal. 

Ja joh, het klinkt als een man die vooral van zichzelf houdt. Hij voelt zich blijkbaar niet verantwoordelijk voor de schade die hij zijn vrouw en jou aandoet.

Mijn zus ging ook vreemd met een getrouwde man. Hij bedroog haar later met een ander.

Trouw en toewijding zijn onmisbare ingrediënten in een huwelijk. Als hij dat niet wil geven, moet hij vrijgezel blijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.