Relaties Relaties

Relaties

Verjaardag kadootje?

Misschien kinderachtig maar als ik vrouw van 61 jaar, jarig bent krijg ik nooit een kadootje. Ik vier het dan met een uitgebreide brunch.

Zoon en schoondochter, Dochter en schoonzoon, De zonen van m'n partner met aanhang.

Zelf hou ik erg van kadootjes geven, bloemen zomaar en zeker met hun verjaardag. Voor de kleinkinderen bijna elke week iets van een speelgoed of kleding.

Maar ik krijg nimmer wat. 

Wat vinden jullie hiervan? 

MRI

MRI

31-03-2021 om 18:08

Ik vind het niet lief van hen en rot voor jou. Ik zou er wat van zeggen of zelf ophouden cadeautjes voor hen te kopen als signaal dan.

Geef je wel aan dat je kadootjes zou willen? En wat je dan leuk zou vinden? Als je vaak roept dat je niets hoeft, krijg je ook niets.

Met die wekelijkse kado's voor de kleinkinderen zou ik zeker stoppen. Ik zou daar als ouder trouwens helemaal niet blij mee zijn.

Weet wat je je wenst, als je aangeeft dat je ook graag eens een kadotje zou willen ontvangen dan kan dat het begin zijn van een stroom van; actionmeuk, stinkbloemen, hele dure parfum die naar wc eend ruikt, bonbons met een muffe smaak, spuuglelijke dingen om in de huiskamer te zetten, zorgintensieve kamerplanten etc. etc.

Vraag gewoon om een leuke tekening of knutsel van de kleinkinderen.

Cornelia999

Cornelia999

31-03-2021 om 19:59 Topicstarter

Bolmieke,

Oh ja, dat is waar ook. Het feit dat ik al zo rijk ben dat ze komen is voldoende! 

Cornelia999

Cornelia999

31-03-2021 om 20:01 Topicstarter

MRI, 

Iets er van zeggen, durf ik niet. 

Maar ik zal ermee ophouden te kopen.

Cornelia999

Cornelia999

31-03-2021 om 20:04 Topicstarter

MeikeT, 

Je hebt gelijk elke week is ook niet goed. Het moet leuk blijven. Verjaardag en feestdagen.

Aan de ouders had ik het wel eerst gevraagd foto via app of ze het leuk zouden vinden. 

Het makkelijkst voor iedereen alsje gewoon eerlijk bent. Misschien is het er bij hen ingeslopen en zijn ze van nature niet zo attent.

Geef het aan vóór je verjaardag dan voelt niemand zich ongemakkelijk. En misschien wat luchtig of grappig met een verlanglijstje erbij. Enneh.. dan kun je meteen zeggen dat zij het ook eerlijk mogen zeggen wanneer ze jouw kadootjes wat te veel vinden. Iedereen open en eerlijk, niemand op de teentjes getrapt, heerlijk! 

Ik zlu een verlamglijstje rondstuen met allemaal gekke dingen en veel humor. Misschien zelfs met dingen die je zelf ooit gegeven hebt. Het hangt een beetje af van het gevoel voor humor van de anderen wat ze ermee doen. Als je denkt dat ze het niet snappen lijkt het me onbegonnen werk. Dan zou ik zelf ook niet zo veel cadeautjes meer kopen.

Wat asociaal dat ze op je verjaardag komen zonder cadeautje!

En hoe zit het met je partner? Van hem of haar ook geen cadeautje?

Of wat je ook kunt doen is: 

- Misschien hebben jullie een familie app? En kun je er bijvoorbeeld met een lach ( voor je verjaardag) neerzetten:

Oh ja! Ik heb nog cadeau tips voor jullie of ik heb nog wensen en dan volgen de tips.

Ik vind het heel rot voor je dat je nooit geen cadeautjes krijgt. Dan word het toch tijd dat je je zelf eens meer cadeautjes gaat geven

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.