Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Mijn zoon maakt sexueel avances naar mij Help


rode krullenbol

rode krullenbol

31-03-2015 om 08:41

2 x "misschien"

Dat is wat al te voorzichtig!

even

even

31-03-2015 om 23:55

zesjarige

Ik weet niet om wat voor problemen het bij je zesjarige gaat, heb dat niet gevolgd. Maar hoe dan ook: kunnen die niet ook ook door grote broer veroorzaakt zijn? Valt hij de kleine misschien ook lastig, sexueel of anderszins (dreigementen, onder druk zetten, etc)? Lijkt me niet ondenkbaar, eerlijk gezegd.

Sil1969

Sil1969

25-05-2020 om 07:48

6 jaar later

Mijn nex is narcist.

Mijn middelste over wie ik het had in dit geplaatst bericht is inmiddels het huis uit, ook mijn middelste is een narcist.

Ik vond het heel erg dat mensen mij niet geloofde. Bedankt voor jullie domme reacties! Zeg dan niks! 🤮

Dit speelt uiteraard nog steeds, ik heb ook gebroken met mijn zoon, maar ik krijg hulp want alles wat JOU is aangedaan of overkomen moet je ZELF in jezelf oplossen!

Dus probeer mensen die hier iets plaatsen in ieder geval serieus te nemen.
Die mensen die dit NIET doen en je gewoon uitachen😳 die zou het beheer als de wiedeweerga eraf moeten gooien!!!!

Mense, dit is ECHT gebeurt! Aanranding idd!!!
Incest andersom!

Dit wou ik even kwijt. ❤

juf Ank

juf Ank

25-05-2020 om 11:12

Je breekt de regels van het forum door met verschillende nicks in een draadje te gaan zitten.
En in de laatste reacties wordt je wel degelijk serieus genomen. Wat heeft het dan voor zin om er nu nog eens op terug te komen?

Gaan

ik had hier antwoord gegeven maar is plotseling weg, volgens mij iets mis gegaan.

Maar wij geloven in het vrije denken en vrije spel, en daar hoort sexualiteit ook bij.
Als 1 van mijn kinderen op meerderjarig leeftijd hier mee komt en advances naar mij gaat maken op deze mannier laat ik de natuur gewoon zijn werk doen door hier op in te gaan eerst praten etc wat het voelt en wat het graag wil doen met mij om daarna de wensen uit te voeren, met andere woorden als mijn kinderen deze wens hebben en ze zijn meerder jarig en het komt van hun kant schroom en schaam ik me er niet voor en ga met ze naar bed.

juf Ank

juf Ank

12-06-2020 om 18:58

nou...

Dan ben je een viespeuk! En je handelt tegen de wet in. Maar hopelijk is het niet serieus en wil je gewoon reacties uitlokken.

Dan ben je een viespeuk! En je handelt tegen de wet in. Maar hopelijk is het niet serieus en wil je gewoon reacties uitlokken.

Viespeuk tegen de wet???
Ze zijn dan meerderjarig hoor en alleen als ze er zelf mee komen en ik dwing ze niet

Ziek

Maar ziek is het wel, en genetisch fout en moreel verkeerd en volstrekt sociaal onwenselijk en ook nog eens indruisend tegen de hele natuur...

Maar ja, als je daar allemaal schijt aan hebt dan kan het natuurlijk best!

Pennestreek

Pennestreek

12-06-2020 om 21:32

Tuurlijk

Als je kind iets wil, dan geef je dat als ouder. Niks mis mee... Trek je vooral ook niks aan van wetgeving, sociale conventies en zo. Die zijn er namelijk alleen maar voor al die bekrompen mensen die klaar staan met hun oordelen.

Serieus, ik vind het bijna misdadig. Je kinderen hun genetisch bepaalde gender afpakken zonder hun inspraak, ze kleding aantrekken waarmee ze grote kans lopen gepest te worden op school en dan ook nog ingaan op seksuele avances wellicht tzt.
Troll??

Erika

Erika

12-06-2020 om 21:52

Seks met ouder

Volgens mij krijgt iedereen een rilling over zijn rug bij het idee dat zijn ouders aan seks hebben gedaan en, quelle horreur!, het nog steeds af en toe doen. Dus de kans dat een kind als hij of zij volwassen is seks wil met een van zijn ouders is heel klein.
Vissertje vergeet ook dat zij of hij tegen de tijd dat hun kinderen volwassen zijn, zij of hij een dikke, uitgezakte vijftiger is, totaal niet seksueel aantrekkelijk voor wie dan ook.

Politie bellen

"Nee we hebben hem toen niet aangegeven hij moest wel die mensen zijn auto terugbrengen dat heeft ie gedaan en m vlakbij in t openbaar zodat die mensen hem terugvonden. Ik ga mijn zoon niet aangeven."

Pardon?! Dit is een zedendelict. Heel vervelend, maar je hebt gewoon een zedendelinquent in huis. Ik vind het echt NIET kunnen dat je weigert je zoon aan te geven. Je hebt namelijk ook een maatschappelijke plicht.

Nu ben jij het, maar de volgende keer is het de moeder van een vriendje die de pineut is. En daarna weer een andere moeder. En weer een. En nu is het aanranding, dadelijk is het VERKRACHTING.

Dus aangifte doen, en héél snel!!

Eigenlijk zou een van de leden desnoods de hele meuk uit dit topic uit moeten draaien en desnoods aangifte gaan doen als jij dat niet doet. Maar ik denk niet dat iemand erop zit te wachten om dit te doen.

Sorry hoor...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.