Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

angel3

angel3

04-11-2012 om 13:43

Omgeving dalfsen

Ik zoek in de omgeving dalfsen een pannenkoek huis of leuk eetcafé voor na een boswandeling op tweede kerstdag. Iets laagdrempeligs met de kinderen. Ik kreeg een tip voor de auberge. Maar die doen alleen avondvullend kerst diner.
Dank !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

04-11-2012 om 17:48

Mag ommen ook?

Is nog wel redelijk in de buurt. Daar weet ik in ieder geval een pannenkoekrestaurant, bij de brug. Als hij er nog zit hoor, want het is jaren geleden dat ik er geweest ben. Beetje jeugdsentiment.

Dalfsen

Er komt binnenkort een pannenkoekhuis in Dalfsen Het gaat de barones heten. Opening eind november geloof ik. Zoek maar op huize Gerner (zo heet het nu)
In Dalfsen in het bos zit Boskamp, ze hebben er ook pannekoeken. Het is een rest wat ook op kinderen gericht is. Het zit bij camping starnbosch maar restaurant Het Boskamp is ook in de winter open.
Aan de lichtmis (afslag van A28) zit ook een pannekoekenhuis (hier is Herman den Blijker ooit geweest) maar dat is misschien al weer uit de richting.

Ik ken geen van deze restaurants persoonlijk dus kan je geen idee van kwaliteit geven.

Groetjes Sjenetje

angel3

angel3

05-11-2012 om 16:53

Dank

Heee wat goed. Dank. Die in Dalfsen kom je met google niet zo maar tegen. Goeie tips....we gaan er vast een lekkere Kerstvakantie hebben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.