Uit-tips Uit-tips

Uit-tips

Wat te doen in/om giethoorn morgen!?

Morgen ben ik samen met een hele goede vriendin een paar uurtjes in /rond Giethoorn. We willen even uitgebreid bijkletsen. Giethoorn was een toevallig handige plek, we zijn er allebei niet echt bekend.

Iemand goede ideeen wat te doen? Kun je ergens extra gezellig lunchen of koffieleuten? Halverwege een mooie wandeling of zo? We houden allebei wel van lopend bijkletsen...
Samen varen (hoewel voordehandliggend misschien) hoeft van mij niet perse. We hebben grofweg tussen 11 en 2 de tijd.....

Dank!!

Ingrid

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Varen

zou ik absoluut doen, dat hoort gewoon bij giethoorn, en je ziet zulke mooie plekjes!
Heerlijk rustig om bij te kletsen

Lotte

Lotte

01-10-2011 om 15:56

Aan ;t wiede

Ik ben er geboren, en kom nog dikwijls heel erg graag bij Smit Paviljoen aan het Weide op zn hollands. Dit is een groot meer en kan je vanaf ht terras van alle vaarverkeer genieten. Gewoon lekker door Giethoorn wandelen, bij de kerk linksaf, bruggetjes op en af en dan kom je ervanzelf.
Varen moet je beheersen in de grachtjes en het zal erg druk zijn, van ontspannen praten komt dan weinig, het is echt opletten. Tenzij je dobberd op het meer met een gezellig gevulde koelbox.
Ms ga ik morgen ook wel, heerlijk!!
Veel plezier.

IngridT

IngridT

01-10-2011 om 21:01 Topicstarter

Precies.

met dat mooie weer ben ik ook bang dat het erg druk is op het water. Ik denk dat we maar lekker gaan wandelen. Ik zal het Smit Paviljoen onthouden...net even gegoogelmapt & het ligt midden op het water zag ik...heerlijk!

Echt genieten, deze nazomer!!

Ingrid

IngridT

IngridT

01-10-2011 om 21:03 Topicstarter

Enne loontje....

mocht het wel rustig zijn dan scoren we ergens een lunchpakket en gaan we midden op het meer picknicken of zo, dat beloof ik je!

Ingrid

Ha!

Als je een dag eerder was geweest, had je zo bij ons in de boot kunnen stappen. We waren (met boot achter de auto geknupt en daar te water gelaten) zaterdag in en om Giethoorn. Was (weer) prachtig! Hoe was jullie dag?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.