Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

rosa

rosa

27-05-2013 om 16:31

Camping in frankrijk voor oudere tieners, kampvuur

De titel zegt het al, we zoeken een camping waar (in de buurt) iets te doen is voor oudere tieners (17, 18 jaar, dus raften, boomklimparcours, parapente, zwemmen), en liefst een camping waar de mogelijkheid is tot kampvuur, bijvoorbeeld aan de oever van een rivier.
Voor onszelf zou een niet te grote camping de voorkeur hebben.
We gaan bij voorkeur naar de Dordogne, Aveyron of Gard.
Wie heeft een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
seanna

seanna

28-05-2013 om 00:04

Peyroche in ardeche?

- niet in dordogne/aveyron/gard
+ niet te grote camping
+ jongeren vermaken zich savonds aan kampvuur aan de oever van het riviertje labeaume, 5 a 10 min lopen van de camping, overdag springen van de rotsen,
+ naast de camping zit een activiteitencentrum met mogelijkheden voor klimmen, kanoen etc.

Bij het strandje was ook een bar, met regelmatig life muziek. De camping ligt op loopafstand van Ruoms, ook hier trokken jongeren naar toe savonds.

rosa

rosa

28-05-2013 om 09:06

Leuk, seanna

Inderdaad het soort camping dat we zoeken. Misschien redden we het wel tot de Ardeche!

rosa

rosa

31-05-2013 om 11:49

Meer suggesties?

Niemand met oudere pubers leuke campingervaring in Zuid-Frankrijk?

Hier gaan wij naar toe

Hoi Rosa,

Wij gaan hier komende vakantie naar toe http://www.campingbeaurivage.com/ dus nog geen ervaring of het wat is, lijkt ons wel leuk. Inclusief kampvuur voor pubers, zwembad en rivier.

Vorig jaar waren we hier http://www.3cantons.eu/ geen kampvuur, wel veel grotere kinderen die het echt heel erg gezellig met zijn allen hebben gehad.

Hoop dat je er iets mee kunt, groet Pinkelot

rosa

rosa

03-06-2013 om 14:42

Ja, leuk!

Dank je wel Pinkelot, die zien er allebei leuk uit. Nu moet ik toch echt een route gaan plannen want ik denk dat we moeten reserveren.

Rosa

Het zijn beide wel campings waar je inderdaad moet reserveren. Vooral de 3 drukste weken van het hoogseizoen is het vol. Eerder of later is er vast nog wel plek.

Ik hoop dat het gaat lukken.

Groet, Pinkelot

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.