Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantieganger

Vakantieganger

25-12-2015 om 15:54

Groot zwembadcomplex in Engeland?

Weet iemand hoe ik grote zwembadcomplexen kan vinden in de UK? Blijkbaar laat mijn zoektechniek mij in de steek. Wij willen in ieder geval één dag in de vakantie naar een groot zwembad met minimaal een flinke waterglijbaan en het liefst een binnen- en buitendeel maar alleen een groot binnenzwembad mag ook. Hoe vind ik die? Een overzichtssite het liefst? Het gaat om Engeland, niet Schotland etc.

mijk

mijk

25-12-2015 om 16:13

ik vind er heel veel

Met waterpark als zoekterm!

Mijk

Centerparcs

CP heeft een aantal parken in Engeland. Misschien is dat iets?

dc

dc

29-12-2015 om 00:00

Coral Reef

Wij gaan vaak naar de Coral Reef in Bracknell. Heeft binnen en buiten gedeelte (buiten is wel klein, maar lekker warm) en een aantal glijbanen.

Er zijn er niet zoveel als in nederland. Veel meer sportbaden met een kikkerbadje.

Leisure centres

Grappig DC, ik dacht ook aan Coral Reef. Reden er gisteren nog langs

Veel leisure centres hebben een zwembad, die van ons heeft ook golven en een paar glijbanen. Niet echt subtropisch zwemparadijs maar toch wel leuk om te doen.

In welke omgeving zoek je?

Vakantieganger

Vakantieganger

29-12-2015 om 08:41

bedankt

We zoeken 2 of 3 locaties in Engeland/Wales dus we hebben nog geen bepaalde omgeving maar tips zijn altijd welkom. Een dagje Londen staat in ieder geval ook op het programma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.