Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ov nederland, hoe zit het ook alweer?

Wij willen met de trein reizen in NL deze zomer, omdat we naar NL op vakantie gaan, en een dagje A'dam met ons gezin kost al snel 130,- zonder kortingskaarten e.d. Daarom willen we wat HEMA e-tickets aanschaffen. Kun je die zonder OV chip gebruiken? De aanschaf van OV chip vermijden we natuurlijk graag als het niet nodig is. Alle informatie is welkom!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

16-06-2013 om 15:57

Volgens mij zonder

meestal krijg je met een e-ticket een uitprintsel met streepjescode er op; denk dus zonder .. maar ja zeker weten doe ik het niet. staat het niet bij hema.nl?

Claudia B

Claudia B

16-06-2013 om 17:40

Ja hoor

Hier afgelopen week een Hema e-ticket besteld, die kun je gewoon zonder OV chip gebuiken.
de e-ticket moet je online activeren (kan op de dag zelf) en klaar.
Veel plezier!

Groetjes,
Claudia

Fiorucci

Fiorucci

16-06-2013 om 18:00

Ja hoor

Geen enkel probleem.

Voorbij

Helaas is de hema actie voorbij, ik denk niet dat je nog treinkaartjes bij de hema kunt bestellen. Uiteraard kun je wel kijken op marktplaats, vaak is daar een levende handel in dit soort kaartjes. En on-topic: de hemakaartjes kun je gebruiken zoder ov-chip kaart.
Als het niet meer lukt om hema kaartjes te kopen, even in de gaten houden of er nog andere winkels met acties zijn. Blokker en kruidvat hebben ook vaker deze acties.

P

P

16-06-2013 om 21:06

Tips voor kinderen

Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn maar kijk ook naar de tienertoerkaart. Daarvoor hebben ze wel een id bewijs nodig maar dat kan natuurlijk ook een paspoort zijn ofzo.

Annet

Annet

16-06-2013 om 22:19

Omdat je in het buitenland woont

wil ik ook nog even vermelden dat kinderen onder de 12 jaar een railrunner kaartje kunnen gebruiken. Dat is pas echt voordelig.

vivo

vivo

17-06-2013 om 22:21 Topicstarter

Dank

Heel erg bedankt allemaal het is me nu duidelijk door al jullie reacties!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.