Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

annie

annie

19-10-2015 om 00:15

tips hotel Londen?

Ik wil met dochter alleen naar Londen, liefst niet al te duur. Maar omdat ik als vrouw alleen met aantrekkelijke 12 jarige dochter ga, wil ik het ook wel graag wat veilig houden. We willen binnenkort gaan, dus al vroeg donker.
Een hoop wijken vallen wat mij betreft daarom al af, ik wil me bij terugkomst 's avonds geen zorgen hoeven maken.

Iemand tips voor leuk hotel? Buurt?

Miraya

Miraya

19-10-2015 om 09:43

centrum?

volgens mij is alles in het centrum van Londen veilig. Daar lopen dag en nacht zoveel mensen rond, dat de kans om ongezien overvallen of verkracht te worden niet zo groot is.

Jamie

Jamie

19-10-2015 om 10:01

Waarom is iedereen toch altijd zo bang voor het donker? Moet je 12jarige dochter straks ook al om vijf uur binnen zijn? Als je er zo bang voor bent: ga lekker in juni naar Londen (alsof het dan opeens wel veilig is in die wijken waar je nu niet heen wil). Waar ben je zo bang voor? Verkrachters en mensen die jullie willen vermoorden omdat het donker is of gewoon voor zakkenrollers die dag en nacht toeslaan?

Annie

Ik ga vlak voor de kerst met mijn dochter van 14. Ik heb een hotel vlak bij de tower bridge geboekt, een Premier inn. Je hebt daar ook een Travelodge hotel. Die laatste is iets goedkoper. Ik maak me totaal geen zorgen over buiten lopen met mijn dochter als het donker is. Dochter alleen is wellicht iets anders maar dat gaat niet gebeuren.

Mari39

Mari39

19-10-2015 om 14:18

Picasso

He daar heb ik ook gezeten! Uitstekend hotel, heerlijk ontbijt en goede service. Wij waren met zijn 4 in familiekamer. Goed bereikbaar met de metro. Have fun!

Hortensia

Hortensia

19-10-2015 om 14:29

Travelodge

Ik heb ook ervaring met Travelodge in Londen, het is alweer een paar jaar geleden maar die hadden toen regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen. De mijne was aan Drury Lane vlakbij Covent Garden als ik me goed herinner, maar er zijn er meerdere.

Londen is één grote, gezellige heksenketel Ik ben daar alleen met vrouwen geweest en heb me geen moment kwetsbaar, bedreigd of vervelend gevoeld, integendeel!

En eten doe je lekker goedkoop in Soho bij de Chinees. Een geweldig leuke wijk, ook 's avonds!

Croydon

Wij zaten dit voorjaar in Croydon. Stuk voordeliger dan centrum en goede ketenhotels. Beviel goed.

Chippie

Chippie

13-11-2015 om 19:23

Qbic en Hoxton

Ik heb dit jaar in Qbic gezeten (hip, dicht bij metro, geen onveilig gevoel gehad). Vorig jaar Hoxton. Nog hipper, mdaar die was me dit jaar te duur.

Hanny61

Hanny61

17-11-2015 om 16:07

Academy Hotel, twee weken geleden

Vlakbij het Britisch Museum. Heel prettig hotel, leuke buurt. We waren met vier vrouwen en helemaal niet aan gedacht om me onveilig te voelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.