Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

MvdV

MvdV

24-06-2010 om 12:06

10 juli naar normandie

Hallo
Wij willen 10 juli naar Normandie rijden, en dat is een zwarte zaterdag in Frankrijk. We vroegen ons af of dat ook voor de wegen richting Normandie geldt.
Heeft iemand hier ervaring mee, met drukte richting Normandie?
Bedankt, MerelvdV

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

24-06-2010 om 12:52

Valt mee

Volgens mij is 10 juli wel een drukke dag, maar zeker geen zwarte zaterdag. Volgens mij heeft er onlangs ook een draadje gelopen met precies dezelfde vraag en de strekking was dat het wel meevalt naar Normandië, de meeste files zijn op de grote routes naar het zuiden. In België zijn er eigenlijk altijd wel plaatsen waar ze met de weg bezig zijn in het vakantieseizoen, misschein even van te voren kijken waar je daar opstoppingen kan verwachten.

koentje

koentje

24-06-2010 om 13:53

Als je

nu al weet dat je in de file komt, waarom wacht je dan niet een paar dagen?

Puck

Puck

24-06-2010 om 14:51

Koentje

MvdV geeft juist aan dat ze niet weet OF ze in de file komt. En als je van te voren een accommodatie hebt geboekt dan ben je vaak gebonden aan een vaste aankomstdag. Een paar dagen later is dan zonde van het geld. Beetje kort-door-de-bocht-reaktie van je.

guera

guera

24-06-2010 om 21:25

Voor volgend jaar

mijn ervaring is dat je steeds meer en meer vrije aankomstdagen hebt. Wij hebben geboekt aankomst donderdag en vertrek woesndag bijna 2 weken later. Probeer de weekenden gewoon te mijden. Welke vakantie dan ook. Met wintersport zijn wij pas zaterdagmiddag gaan rijden, achter de meute aan. Dan maar een dag minder... ANWB geeft 10 juli als donkergrijs maar wel richting noorden. Ik denk dus dat het wel losloopt, Fijne vakantie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.