Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bastet

Bastet

01-02-2009 om 18:33

16 jaar en hotel

Mijn zoon van bijna zeventien en zijn vriendin van dezelfde leeftijd zouden weleens samen een weekendje weg willen,naar een stad bijvoorbeeld.Zij vroegen zich eigenlijk af:kun je als zestienjarige zonder problemen een hotelletje boeken,of zullen ze weerstand ondervinden aldaar?Ze zijn immers nog niet meerderjarig.Voor de duidelijkheid,ik heb het niet over weerstand van wederzijdse ouders,die weerstand is er namelijk niet..)
Groetjes,Bastet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stayokay

kan in elk geval. ook op 2 persoonskamers als ze willen

tonny

tonny

01-02-2009 om 19:40

Zo'n kwestie herinner ik me ook

uit ons gezin.

Ik kreeg er destijds een wat vreemd gevoel van.

Zelf moest ik als volwassene van alles organiseren om samen met mijn man eens een weekend naar een leuke stad te gaan (oppas voor het hele thuisblijvende gezin is niet bij iedereen vanzelfsprekend eenvoudig te regelen!) en deze gasten van nog niet eens zeventien zijn nĂ³dig aan een stedentripje toe.
Jaja, het leven is hard.

Uiteindelijk gingen ze niet, de verkering knapte.

Maar goed, als jouw liefdespaar er zelf geld voor heeft gespaard, het zal best te regelen zijn lijkt me. Er gaan toch ook heel wat 18-minners naar Spanje in de zomervakantie, zonder volwassen begeleiding?

tonny

Bastet

Bastet

02-02-2009 om 10:27

Tonny

Ach,is er zoveel verschil tussen een weekend naar Pinkpop en een weekendje Amsterdam ofzo?Ik kan me uit mijn jeugd herinneren dat tienertoer heel erg populair was.Kunnen we vast een hele boom over op zetten,maar ik wil alleen puur practisch weten of je een hotelletje kunt boeken op die leeftijd.
Grortjes,Bastet

Rembrand

Rembrand

02-02-2009 om 11:14

Bastet.

Ik weet dat je voor je zestiende toestemming van je ouders moet hebben ( schriftelijk ). Dat was zo toen mijn vijftienjarige ging tienertoeren ( twee jaar geleden ). Het Stayokay waar hij toen ging overnachten wilde dit hebben.
Hoe het zit als je zestien+ bent weet ik niet.
Misschien even een willekeurig hotel hierover bellen ?
M.

Bastet

Bastet

02-02-2009 om 11:48

Dankje m

Ik denk dat dat het wordt,eerst bedenken waar ze heen willen,en dan even bellen.
Jij ook bedankt!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.