Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ayla

ayla

26-03-2009 om 09:01

2 dagen eurodisney met 4 jarige

komende zondag en maandag ga ik met dochter van 4 2 dagen naar eurodisney. Voor ons allebei de eerste keer. Nu had ik begrepen dat het op zondag vrij druk is maar op maandag reuze meevalt, klopt dat?
Kan ik de grote attrakties dan beter bewaren voor maandag? En klopt het dat je als je in een eurodisney hoel slaapt eerder naar binnen mag?
Hoe zit het nou met eten, kan ik beter nu al vouchers reserveren of is dat niet nodig, kan ik binnen het park gaan voor eten of beter naar buiten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

26-03-2009 om 11:14

Ehm

Wat ik nog weet dan van toen ik er op huwelijksreis ben geweest(8 jaar terug),dat er geen winkels ed dichtbij waren buiten het park zelf, alleen een groot station.

Wij hebben gewoon binnen gegeten,zonder vouchers.Ik geloof dat als je vouchers heb,dat je dan eigenlijk alles al betaald hebt en/of korting kreeg,maar dat weet ik effe zo gauw niet meer.

hopelijk ben je iets wijzer geworden van mijn herinnering.

naomie p

naomie p

27-03-2009 om 15:53

Er is

een soort forum alleen maar over Disney, moet je even googelen op prikpagina - disney of zoiets... ook is er een uitgebreide belgische fan pagina met veel van dit soort antwoorden. Wij gaan nog, ik kan je niet uit ervaring vertellen, maar ik heb op die site als tip gekregen om bij een groot winkelcentrum in de buurt te gaan eten. Ook klagen de mensen daar de laatste tijd dat het op zondag i.d.d knetterdruk is, v.w. de kortingen. Succes

Mireille H

Mireille H

03-04-2009 om 09:16

Eten

Wij waren vorig jaar in de zomervakantie in Eurodisney. Het was er ontzettend druk, maar we hadden geen vouchers nodig om te eten. We hebben zowel in restaurants gegeten als in een soort snelle pizzeria. Ik vond het eten (ook in de restaurants) overigens wel behoorlijk slecht (te fastfood-achtig, ik heb twee kinderen die niet van frietjes e.d. houden), maar dat is persoonlijk. Voor de kinderen nam ik daarom 's ochtends brood mee uit het restaurant.
Toen wij er waren was het iedere dag heel druk, maar ik vermoed inderdaad dat het buiten de vakanties op maandag een stuk rustiger is. Misschien even bij de receptie vragen? Tussen het park en de Disneyhotels heb je overigens ook nog een hele winkelboulevard met restaurants en Disneywinkels.

Veel plezier! Mireille
Dus mijn advies: doe het zondag rustig aan, dan hee je kind op maandag nog zat energie over. (Onze zoon was toen ook 4)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.