Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Aan zee in de krokusvakantie

Heeft iemand de gouden tip?
Wij willen graag een paar dagen naar de kust. Eerst dacht ik Zeeland, maar Zuid-Holland is dichterbij... Noord-Holland is ook goed bereikbaar.

Toen de kinderen kleiner waren gingen we meestal naar nieuwe Landalparken vanwege de stofallergie bij 3 van ons vieren. Maar dan zou het Zeeland worden.

Iemand een tip voor een stofarm huisje of hotel?
Ben benieuwd...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is dit wat?

Ha Rodebeuk,

Is dit iets voor je?

http://www.sunparks.nl/NL/NL/vakantiepark/zandvoort_aan_zee/accommodaties

Of de schoonmaakster goed is weet ik niet

rodebeuk

rodebeuk

04-02-2010 om 13:33 Topicstarter

Dankjewel lis@

makkelijk bereikbaar en gladde vloeren... da's al heel wat. Ik ga nog even verder zoeken omdat je in Zandvoort niet zo makkelijk de duinen inkomt... en deze is ook niet zo goedkoop.. maar je hebt me in ieder geval even uit de Landal gehaald.
Toch al zo'n schuilhut voor jonge gezinnen...

Amarins

Amarins

04-02-2010 om 14:46

Duinrell

Ben er zelf niet geweest, alleen maar eens op de site gekeken, maar is vakantiepark Duinrell misschien iets? Ligt dichtbij Wassenaar, dat is iig een aardig duingebied. Kun je ook nog even leuk het Museum van Oudheden bezoeken, en het Escher-museum in Den Haag (vinden jouw kinderen vast leuk).
Even ot: is B. nog wat geworden?

Yta Chalne

Yta Chalne

04-02-2010 om 14:49

Nou..

..dat is een ex-centerparcs. De minst mooie centerparcs parken heten nu Sunparks. Daar is niks mis mee, maar dan vind ik de sunparks parken aan de Belgische kust wel heel erg veel leuker (ik vind de Belgische kust sowieso erg leuk): sunparks Oostduinkerke en De Haan. Kun je ook nog zo leuk met de tram de hele kust afreizen.

rodebeuk

rodebeuk

04-02-2010 om 14:51 Topicstarter

Amarins (o.t.)

Nee, geen B. helaas...
We blijven dromen...
Tot 1 maart heb ik nog werk. Net een grote opdracht binnengehaald, misschien kan ik daar nog wat mee.

rodebeuk

rodebeuk

04-02-2010 om 14:52 Topicstarter

Yta

Bedankt voor de waarschuwing. Even refererend aan een vorig draadje: wij houden van een s....... vakantie.

Sorry, kan het woord niet uit de pen krijgen. Na buffer is simpel het volgende woord dat niet meer gebruikt kan worden.

Ik wil dus absoluut geen vermaak bij het huisje.

Guinevere

Guinevere

04-02-2010 om 16:57

Grinnik (o.t)

Dat is dan geheel en al mijn schuld (G. biedt nederige excuses aan aan het gehele Ouders Online-forum). Ik was namelijk degene die als eerste aan Manda vroeg "maar heb je dan geen .....?". En die ....... vakanties, ook al door mij. Ik zal voortaan beter op mijn woorden passen, straks houden we helemaal geen termen meer over.
Geen tips trouwens, ik ben nog nooit ergens aan zee geweest voor een vakantie.

rodebeuk

rodebeuk

04-02-2010 om 18:29 Topicstarter

Guinevere

in het draadje over zachte broodjes en duitse taal heb ik nog tegen Cobi gezegd dat we op de meeting zijn vergeten om een culi-gesprekje te hebben met de aanwezige Oberculi's.... ik heb jullie beiden, en de andere evt. aanwezige culi's dan weer toevallig amper gesproken.

En wat die taboe-woorden: op naar de derde! Daar hoort een tractatie bij denk ik (iets culinairs wel te verstaan)...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.