Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Aanraders?

Ik zit voor de zoveelste keer achter de pc om de zomervakantie uit te zoeken. Kom er steeds niet uit omdat er zoveel (en daarmee eigenlijk weer heel weinig) te vinden is.

Onze voorkeur is dan ook niet heel specifiek: liefst Italië (evt Frankrijk of Spanje), accommodatie op een niet te grote massale camping, liefst een huisje, lodgetent oid. Budget voor 2 weken 1500 euro (als het meer is moet het ook wel heel bijzonder zijn).

De kinderen zijn 8,6 en 1,5. Alle tips, ervaringen zijn welkom!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Schilderij

Schilderij

17-01-2013 om 22:54 Topicstarter

Hmmm

Niemand dus??

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kijk eens bij greencamp

Greencamp is een organisatie die ingerichte tenten verhuurd op kleine, groene (jawel!) campings met zwemgelegenheid. Geen idee wat de prijzen zijn maar 1500 lijkt me een behoorlijk budget. Past vast!

Ella2007

Ella2007

19-01-2013 om 23:36

Greencamp

Mijn ervaring met Greencamp heeft prima tenten wat ik hoor van vrienden, op mooie locaties. Als ik het kon betalen deed ik het ook.......
Kijk wel goed naar de camping. Vorig jaar waren wij op een camping met alleen nederlanders (ook een Greencamp locatie), wat een verschrikking. Draagt voor mij niet bij aan het vakantiegevoel.

Summier

je moet misschien wat meer wensen vermelden. Wij gaan al een aantal jaar naar zuid frankrijk, hebben nu verschillende regio's gezien en altijd iets gehuurd op een camping.

beschrijving: veel Nederlanders, veel natuur, zwembad, rivier, dichtbij stadje/supermarkt, midden in natuur, geen animatie, maximaal aantal plaatsen etc.

Wij zelf houden van simpele natuurcampings, maximaal 3 sterren, rustieke, charmecampings, met zwemrivier (altijd dus met, zwembad is leuk maar rivier is vereiste), geen tot weinig animatie, veel Nederlanders versus fransen vanwege de kinderen, wandelen, cultuur en oude stadjes etc.

kijk hier eens: http://www.kleinecampingsinfrankrijk.nl/

Mei

Mei

21-01-2013 om 16:03

Manda rijn

Hallo Manda,

Afgaande op jouw beschrijving van de campings in Frankrijk is dat zo'n beetje ook wat ik zoek (zie draadje hieronder). Kun je me vertellen met welke campings je goede ervaringen hebt? Bedankt!

Campings italië en lodge tenten

Hoi hoi!

Een tip: wij zijn vorig jaar met de kids (3 en 1,5) naar een camping in de buurt van Venetie geweest. we hebben toen geboekt via een aanbieding op kids vakantiegids, dus het was helemaal niet zo duur en er was superveel te doen voor de kinderen. Anders moet je eens kijken op http://www.kidsvakantiegids.nl/kinder-campings/italie , ik geloof dat daar ook wel logde tenten op staan.

Succes met zoeken!

Groetjes,
Saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.