Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leandra

Leandra

08-01-2011 om 19:38

Accommodatie tsjechië, noord bohemen

Hallo,

Wie eeter een leuke accomodatie in Tsechië, Noord Bohemen net over de grens met Duitsland? Liefst in de buurt van Liberec. Over cmping 200 lees ik erg wisselende recensies. Het liefst wil ik een bungaow, desnoods een stacaravan. Mijn kinderen zijn 5 en 9 jaar. Ik hoef geen complete animatie, maar een speeltuintje of zwembad is wel leuk. Mag ook in de buurt zijn.Gewoon een mooi vakantiehuis is ook prima.

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens op

Happyhome.com, daar zijn veel leuke huisjes te vinden, wij hebben in Tsjechië voor 200 euro een 6p. Chalet gehuurd voor een week, ging rechtstreeks via eigenaar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Annet

Annet

08-01-2011 om 23:14

Camping osek

Wij zijn daar vorig jaar geweest. Het is een camping aan een meer, ik kan me geen animatie herinneren. Er is voor in de avond een vuurplaats waar je zelf een vuur kunt maken.
Het dorpje is op loopafstand met een mooi klooster. Toen wij er waren, was er ook een mooi kleinschalig (ouderwets) festival met een kermis ernaast.
Vanaf de camping ben je heel snel op de autobaan richting Nederland of Praag.

Leandra

Leandra

09-01-2011 om 18:20

Bedankt

Op de site van Happy Home zg ik al een aantal interessante accomodaties. Osek ga ik nu even checken. Ze metenwel een stacaravan of huisje verhuren, want ik heb geen caravan. En ik wil niet in een tent .

Groetjes Leandra

Bohementravel

Wij hebben afgelopen zomer op een paar leuke lokaties gezeten via bohementravel.nl (of was het bohemiatravel.nl?). Ook erg prettige, persoonlijke, mensen achter die site, die goed meedenken.
Erg leuke vakantie gehad!

Leandra

Leandra

09-01-2011 om 21:46

Geboekt!

Ik heb zojuist geboekt voor vakantiepark Happy Hill via Happy Home. We gaan heerlijk 2 weken naar Tsjechië! Jammer dat het nog geen 20 augustus is....

Groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.