Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Betaalbare camping zuid frankrijk

Ik weet het, er zijn al zóveel oproepjes geweest hier naar maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Het forum archief heb ik al doorgespit maar sinds die vernieuwing kan ik er niet echt iets mee worden. Het duizelt me voor ogen.
Vandaar ook mijn oproepje.

Wij zoeken een betaalbare camping in zuid frankrijk. Onder betaalbaar verstaan wij 40 euro per nacht.

Ons gezin bestaat uit 5 personen, we gaan met de tent (drie kleintjes) en hebben ook stroom nodig.

We willen graag zon zeker omdat we dit keer de grote tent thuis laten.

Wat we zoeken is schoon sanitair, veel nederlanders en een zwembad (hoeft geen luxe te zijn, wel diep genoeg om te duiken).

Ook vinden we het leuk om kastelen, stadjes, o.i.d. te bezoeken en te wandelen.

Ik hoop dat iemand mij iets verder kan helpen. Misschien ben jij wel naar een camping geweest die je erg goed bevallen is en waar je enthousiast over bent.

Dan hoor ik dat heel graag van je.

Heel hartelijk bedankt alvast.

K. oekje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Erg leuke en betaalbare camping

Deze ligt net iets boven Bordeaux, wel zuid, maar west Frankrijk. Heerlijke camping. Overzichtelijk, leuk zwembad, Nederlandse eigenaren. Lekker restaurantje, leuke kleinschalige kinderactiviteiten en zeer betaalbaar.

http://www.chezgendron.com/

Succes met zoeken er komen vast nog andere leuke ideeën.

Groet, Pinkelot

k. oekje

k. oekje

07-06-2012 om 23:04 Topicstarter

Wat een geweldige tip

Erg leuk, precies wat we zoeken. Helaas is al veel volgeboekt dus we zullen even moeten mailen wat er nog vrij is in de weken dat wij vakantie hebben.

Erg bedankt!

Groetjes, K. oekje

Leuk

Leuk dat je wat aan de tip hebt. Wij hebben hier 2x de hele zomervakantie vertoeft en 1x als doorreis camping, alle keren super genoten. Er hangt een hele gezellige sfeer. Je kan ook gewoon bellen, ze nemen in het Frans aan, maar je kan gewoon Nederlands praten hoor

Groet, Pinkelot

k. oekje

k. oekje

10-06-2012 om 15:42 Topicstarter

Nog meer tips?

Pinkelot heeft me goed geholpen. Maar ik heb ook al gezien dat veel van die campings aardig vol zitten.

Zijn er nog meer campings die misschien iets voor ons kunnen zijn?

Ik ben benieuwd.

Groetjes, k. oekje

Nog eentje

of 2 eigenlijk.

Le Saint Michelet in Goudargues, 40 min vanaf de Route du Soleil, 600 meter vanaf leuk dorp.
Beau Rivage in St Ambroix, op de grens van de Ardeche en Cevennen.

Arawen

Arawen

11-06-2012 om 12:32

Nog een

Wij gaan deze zomer naar Zuid-Frankrijk, campingeigenaresse is de zus van mijn collega (die getrouwd is met een Fransman). Zo kom ik aan het adres. Erg betaalbaar (wij huren een mobile home en die zijn pas echt duur..), veel Nederlanders, (eenvoudig) zwembad, riviertje, en een uurtje van de Middellandse Zee.

Ff gecheckt op de website, volgens mij zou je zo'n 40-45 euro per nacht kwijt zijn en in juli is er nog plek.

http://www.valdelarre.com/

Laat je weten of je al iets gevonden hebt?

Bertje lees hierboven van arawen

In een draadje hierboven haalt Arawen een camping aan die aan je eisen zou kunnen voldoen.
Lees daar eens!

Dorry

k. oekje

k. oekje

13-06-2012 om 18:58 Topicstarter

En het is geworden......

We gaan eerst rondtrekkend richting Frankrijk. Daarna gaan we ons settelen op beau rivage en na 1.5 week gaan we door naar le val de l'arre.

Erg leuke campings allemaal. We hebben nu geselecteerd op beschikbaarheid en dit kon precies.

We hebben erg veel zin in.

Super super bedankt voor de tips. Alle tips heb ik opgeslagen, je weet volgend jaar maar nooit.

Groetjes!!!

K. oekje

Wat leuk,

mijn Beau Rivage? Er is er namelijk nog een, in Cardet meer richtig le val de Arre.

k. oekje

k. oekje

14-06-2012 om 19:10 Topicstarter

Akka

Nou, roep maar hoor. We hebben nl. nog tijd over voordat we op die gereserveerde campings komen. Dus een extra camping in de buurt is zeker nog welkom.

Gr. K. oekje

Oke dan

maar eerst wil ik toch graag weten welke Beau Rivage. In Saint Ambroix of in Cardet.

k. oekje

k. oekje

15-06-2012 om 09:07 Topicstarter

Haha

We gaan naar Cardet. Die ligt lekker dicht bij de camping waar we vandaan komen.

De camping de jij bedoelde in Saint Ambroix is echt te duur. Daar betalen we 51 euro per nacht. Maar ik moet wel eerlijk bekennen, het ziet er erg leuk uit daar.

We zijn zo ook erg tevreden.

Bedankt!

K. oekje

Wow

51 euro per nacht inmiddels? Toch knap voor een camping zonder glijbaan en animatie. Wij vonden het een aantal jaren ook al flink aan de prijs. Het is wel een zalige camping met erg leuk (echt) kampeerpubliek.
Maar goed, jullie gaan naar Cardet en daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Jullie zitten al in een prachtige streek en misschien is het een idee om jullie vakantie te beginnen in Anduze. Dat is heel erg toeristisch maar voor een paar dagen erg leuk. Cevennes provence, Castel Rose, Bel été, le Fief. ik noem maar eens wat, er zitten er genoeg.

k. oekje

k. oekje

18-06-2012 om 00:07 Topicstarter

Ja, echt prijzig

Maar goed, geeft niet. We hebben in ieder geval twee campings.

Leuk te horen dat we in een prachtige streek vakantie gaan vieren. We hebben echt nog geen enkel idee hoe het er uit gaat zien. Ik zal de plaatsjes die jij noemde eens uitpluizen. Leuk dat je die extra tips erbij geeft.

Dank je wel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.