Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mpronk

mpronk

05-10-2008 om 18:58

Bungalow complex in het buitenland?

vorig jaar hebben we een heerlijk evaknatie gehad op Gran Canaria. We hadden een mooie driekamerbungalow met airco. Erg leuk met mooi stuk gras bij het huisje. Ook leuke kinderanimatie. (NL) Dit geboekt bij Neckerman.
Is er ook zoiets op Portugal of Griekenland of spanje. We zijn eerder in portugal en spanje geweest maar zagen daar alleen appartementen.
Wie weet er iets leuks?

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Menorca

Heeft veel (kleinschalige) laagbouw. Wij hebben daar jaren geleden gezeten toen onze oudste anderhalf jaar oud was. We hadden geschakelde huisjes met een redelijk grote ommuurde tuin. De huisjes lagen om een groot grasveld met zwembad. Animatie was er overigens niet. Ik zou er nu niet meer voor kiezen omdat Menorca leuk is voor een keer en niet voor meerdere vakanties maar wij hebben ons toen prima vermaakt. Overigens hebben we dat via Arke geboekt, kan ik me herinneren.

mpronk

mpronk

06-10-2008 om 15:55

Marith

Op menorca en Mallorca zijn we enkele keren geweest. Ideaal met kinderen. Maar dat hebben we nu wel gezien

marion

Suzanne

Suzanne

08-10-2008 om 09:18

Tenerife?

Misschien is Parque Cristobal op Tenerife wat voor jullie? Of wil je niet meer naar de Can. eilanden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.