Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

brigges

brigges

09-11-2008 om 15:22

Drukte gardaland

hallo,

Wij gaan deze zomer op vakantie naar italië, gardameer. Een dagje gardaland lijkt ons wel leuk. Nu kunnen we op de site van gardaland zien dat het daar in juli gemiddeld druk is...maar wat is gemiddeld. Ik vind een half uur wachten voor een attractie wel meer dan genoeg. Iemand er vorig jaar geweest in de maand juli?? zo ja welke dag van de week en hoe was het met de drukte? En weet iemand of er een soort vip-passen/fast-passen...of zoiets verkrijgbaar zijn?

groeten brigges

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

09-11-2008 om 16:13

Pretparkdrukte

Brigges, ga er gewoon vanuit dat je in juli net zulke lange rijen treft als in de nederlandse pretparken. De italianen hebben zelf vakantie, de campings rond het gardameer zitten stampvol. Wij zouden er ooit heen in de zomer, maar zijn, toen we de gigadrukte zagen, doorgereden naar het naastgelegen aquapark, zeker een aanrader!
Of ze vip-passen hebben weet ik niet, daarover staat vast iets op de website van Gardaland.

Groetjes, Karen

Roos

Roos

09-11-2008 om 21:57

Toevallig

Toevallig was het gisteren bij het programma gillend naar huis van Gordon. Hij was daar bij een familie op een camping aan het Gardameer en ging met hun naar Gardaland. Het was er echt gigantisch druk, volgens Gordon dan. En zo zag het er ook wel uit.
Ik zou het vreselijk vinden, maar ik vind de Efteling in het hoogseizoen ook geen feest. Ik denk dat als je daar geen moeite mee hebt, je zonder problemen kan gaan...
Roos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.