Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Anna3

Anna3

02-10-2008 om 20:51

Fijn huisje/appartement voor baby

Dag,
In november wil ik met manlief en baby van 10 weken een (mid)week vakantie vieren.
Alleen.. waar moeten we naartoe.
Ik wil dicht bij huis (Amsterdam) blijven, want we hebben geen zin in lange autoritten.
Ik ben ook nogal op luxe gesteld (fijn ben, fijn bad, open haard) en op schoon.
Ik weet niet of we al aan Centre Parcs toe zijn, ik geloof van niet.
En voor babylief is het handig als er een box, kinderbed e.d. aanwezig is.
Wat we daar willen doen? Een beetje lekker lezen, dvd'tje kijken, stukje wandelen, lekkere dingen eten, meer niet, want baby houdt erg van rust en regelmatig.
Wie weet er goede adressen?? Ik heb zitten zoeken op internet maar kan niks vinden. Kom dan al snel uit bij vakanties speciaal voor kinderen, maar onze baby is nog te klein om activiteiten mee te ondernemen.
We kunnen natuurlijk gewoon thuis blijven, maar dan sta je weer bij de kassa van je eigen Albert Heijn, en dan zie je weer een brief van de belastingdienst binnenkomen..
Tips??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

02-10-2008 om 22:42

Dit misschien?

Dicht bij huis is natuurlijk een relatief begrip? Maar toen onze jongste een week of 7 was zijn we naar Kijkduinpark gegaan en daar hebben we een luxe huisje met eigen sauna gehuurd. Wat ik ook een aanrader vond was villapark Oesterbaai in Wemeldinge, die hebben ook heerlijk luxe huisjes. Beide zijn wel bungalowparken maar niet van het kaliber Centre PArcs, ze zijn een stuk rustiger.

Z0nnetje

Z0nnetje

03-10-2008 om 07:21

Dit is fijn...

http://www.staatsbosbeheer.nl/Overnachten/Vakantiewoningen/Zoekresultaten.aspx

luxe, rust, gericht op kinderen (box etc) en op prachtige plekken!

Anna3

Anna3

03-10-2008 om 19:33

Vraag aan zonnetje over bedden

Dag Zonnetje,
Lijkt me leuk!, die huisjes van Staatsbosbeheer midden in de natuur. Met houtkachel, helemaal goed.
Beetje rare vraag, maar hebben ze goede bedden met goede matrassen en beddengoed? (Ik ben namelijk geen goede slaper - helaas.)
En heeft elk huisje standaard een box e.d.
Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.