Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Geschikte (zomer)vakantie

heel graag jullie advies, ervaringen;

wij willen rond mei, juni heel graag op vakantie met ons kind van 2. We zijn 1 keer eerder geweest, maar dat was een ramp aangezien de plek absoluut niet kindvriendelijk was (stom van ons natuurlijk...). Via internet heb ik gelezen over Club Robinson, wie heeft daar ervaringen mee (van Arke)? Hof van saksen schijnt ook leuk te zijn (Drenthe). Graag willen we dat we alledrie een echt vakantiegevoel beleven...tips zeer welkom!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

16-11-2008 om 13:38

Niet te moeilijk doen?

Hallo
Mijn eigen ervaring is dat een kind van twee al helemaal gelukkig is met een zandbak en een speeltoestel vlakbij. Meer heeft een tweejarige echt niet nodig! Gewoon samen zijn met beide ouders is voor een tweejarige al voldoende vakantiegevoel. En omdat je kind zich vermaakt, heb je zelf ook een lekkere vakantie (ten minste dat vind ik).
Verder schrijf je niet wat voor accommodatie je in gedachten had - tent, caravan, stacaravan, huisje, hotel?
groetjes

reina

reina

16-11-2008 om 16:20

Rust

Zoek een lekker rustige plek, waar zand is en mogelijk een ondiep bad of zet er zelf een neer. Wij zaten pas op la Gomera tegenover een 'babybeach', ideaal, lekker strandje, afgeschermde baai met laag water, ik zag alleen maar relaxte ouders die daar met hun kleintjes zaten. Meer heeft een kind niet nodig. Kinderen kunnen zichzelf prima vermaken, ik vind het jammer als ze alleen maar leren vermaakt te worden en zo afleren zelf lekker te spelen! Bij het huren van een huis oppassen hoe het ligt, vrienden van me huurden een keer iets in Denemarken, met voor de deur een hoge trap waaronder direct de weg, ze waren constant op hun hoede uit angst dat hun zoontje de deur openmaakte, zoiets is jammer! Succes met zoeken!

mpronk

mpronk

16-11-2008 om 21:18

Famke

Hof van Saksen vind ik wel erg duur!!!!

Wil je naar het buitenland of zoek je iets in NL
Menorca en Mallorca zijn zeer kindvriendelijk en maar 2,5 uur vliegen. Mooie zandstranden ebt portugal ook niet ver.

Arke kids clubs heb je er ook?
En www.gobest.nl daar is kidsworld ?

Maar inderdaad zand en water en het is oke voor een kind van 2 jaar.
Maar parken van landal ook oke en niet duur.
Of sunpark in belgie. Bij De Haan kan je ook naar plopsaland.

wij kijken ook altijd even bij www.vakantiereiswijzer.nl

Hier kan je reacties van anderen over de accomodatie of plaats lezen. Mensen kan je er ook persoonlijk mailen en vragen stellen. Zo mail ik ze altijd en stel mijn vragen.

wat zoek je precies?

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.