Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Shifra

Shifra

22-07-2010 om 14:11

(hotelletje) maastricht/ flikken maastricht

Ha allemaal,

voor mezelf en mijn 2 pubers zoek ik voor 2 á 3 nachten een leuk hotelletje. Zit nl. middenin in een scheiding met veel gedoe, en ik weet dat ze het leuk zullen vinden om zoiets te gaan doen. Kunnen we o.a. de plekken opzoeken waar hun favoriete serie Flikken Maastricht wordt opgenomen.
Hebben jullie tips/suggesties?

Dank alvast, Shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Flikkendag

Helaas kan ik geen tips geven over hotelletjes, aangezien ik in de buurt woon, logeer ik daar nooit . Er zijn zat plekken waar Flikken wordt opgenomen, een paar weken geleden reed ik nog langs een opnameplek, dus als je geluk hebt... Maar exacte plekken zou ik je niet durven noemen (wij kijken vaak om de bekende plekken te spotten en kunnen dus ook zien wanneer een achtervolging aan twee kanten van de stad is opgenomen: "zo, die gaan snel zeg". Er is overigens 25 september een Flikkendag. Dat duurt wel nog een beetje lang.

Shifra

Shifra

26-07-2010 om 22:36

Clo

dank voor je reaktie! Ik denk er nu over om een stayokay te gaan boeken,voor 2 nachtjes. Ja en die Flikkendag duurt inderdaad te lang, want ik ga al over 2 a 3 weken.
Ik heb wel gezien op de site van het vvv dat er een zogn flikkentocht is, met enkele leuke plekken.Ik vind alleen dat woord 'flikken' zo ouderwets.En het doet me vooral aan chocola denken.
Over eten gesproken: weet jij misschien waar je in Maastricht erg lekker rijstevlaai kan eten/kopen en waar je goed suurvlees met patat kan eten.....?
groet van Shifra

Flikken

De titel komt van de belgische serie 'Flikken'.
Ehh, daar vraag je wat, voor vlaai en friet zoervleis kom ik niet in het centrum eigenlijk (zo haal ik mijn friet met stoofvlees wel eens in Belgie). Kies in ieder geval voor je vlaai een patisserie (geen Bakker Bart zeg maar, bv patisserie Royale in Wyck) en bij Reitz heb je lekkere friet. Dat is op de markt. Niet om te zitten overigens!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.