Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ayla

ayla

08-10-2008 om 13:44

Istrie, is dat leuk

Stiekem ben ik al eens aan het denken aan volgende zomervakantie en nu is een collega van mij naar Istrie geweest en was helemaal vol ervan. Zijn er mensen hier al eens Istrie geweest en wat was jullie ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

08-10-2008 om 17:43

Yes!

Kroatië, waar Istrië dus een deel van is, is erg leuk. Wel een stuk toeristischer dan vroeger, dat vind ik jammer, maat het blijft mooi, zeker als je de wat kleinere plaatsen opzoekt. Het is ook maar net waar je van houdt wat dat betreft, ik was 3 jaar geleden bijv in Umag (wat ik al kende van jaren eerder), de camping daar vind ik helemaal niks meer aan, veel te groot geworden, maar anderen vinden het juist weer geweldig. Zeker het binnenland is ook de moeite waard. Wij kampeerden trouwens eerst net nog in Slovenië, kun je die kant ook nog op. Andere delen van Kroatië vind ik trouwens nóg leuker!

ayla

ayla

09-10-2008 om 10:15

Welk gebied, welke camping, zoek meer info

Nou ben dus een totale Kroatie leek. Welk gebied van Kroatie is leuk, welke steden zijn aan te raden, wat kun je met kleine kinderen doen, wat voor stranden zijn er, welke campings zijn leuk. alle info is welkom

reina

reina

09-10-2008 om 13:55

Waar hou je van?

Heb je het liefst kleine dorpjes of juist stadjes waar veel te doen is? Heb je het liefst een kleine camping of juist iets met zwembaden, animatie etc.?

ayla

ayla

09-10-2008 om 14:29

Reina

Het liefst een niet al te grote camping gericht op gezinnen met jonge kinderen, die van ons zullen dan 2 en 5 zijn. Wel een zwembad, want het zijn ale twee waterratten. Als het kan een glijbaan ofzo. Niet perse animatie overdag, 's avonds kinderdisco was wel leuk. Liefst ook bij voorkeur aan de zee of op loop/rijafstand. Grote steden hoeft niet perse, wel misschien wat kleinere plaatsjes om eens doorheen te wandelen.

Ik heb zelf ook al eens wat zitten zoeken maar ik heb geen flauw idee n welk gebied dat ik moet zoeken. In Frankrijk of Spanje heb ik dat wel maar nu willen we eens de andere kant op.

Ik kom trouwens aan de kust van Istrie veel megacampings tegen, ze zien er heel mooi uit maar vorig jaar waren we op een kleinere camping en eht fijne was toen dat de oudste zelf een beetje haar gan kon gaan naar speeltuin en andere kindjes. Bij die grote campings ben ik bang dat ze verdwaald

reina

reina

11-10-2008 om 17:31

Ayla

Ik maak je draadje weer even levend, misschien heeft iemand anders tips. Zelf heb ik die niet, de camping in istrië waar wij waren lag net nog in Slovenie, de naam ben ik even kwijt, maar lag aan zee, en had volgens mij geen zwembad( was geen mega-camping, leuk sfeertje vond ik zelf). Verder zijn we op campings ten zuiden van Kroatië geweest, geen van allen met een zwembad, allemaal kleine campinkjes aan zee (die volgens mij niet eens in boekjes vermeld staan).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.