Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

iris rijks

iris rijks

16-11-2008 om 21:31

Kleding tijdens winterzon vakantie fuertaventura

Wie kan me helpen, wij gaan dit jaar voor het eerst op wintervakantie naar warm, fuertaventura. Het schijnt daar 20 tot 22 graden te zijn en volgens mijn man kunnen we zomer kleding mee, dus korte broeken e.d. en misschien één lange broek en trui. Ik heb het echter nu met 20 graden binnen met mijn langebroek en trui aan helemaal niet zo warm.

Wie is er wel eens geweest en wat draag je bij 20 graden. (Oh ja onze laatste zomer vakanties waren erg koud (schotland en noorwegen (8-15 graden) dus bieden ook weinig referentiekader.

Groeten,

Iris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

17-11-2008 om 07:24

Iris

Het is met 20 graden in de zon voor je gevoel warmer dan 20 graden binnen terwijl het buiten kil is. Je kunt het ook slecht treffen (maar die kans is klein, ik wil je voorpret niet verpesten ) en veel bewolking hebben, dan is iets warmere kleding, zeker 's avonds wel lekker. Wij waren in de herfstvakantie op la Gomera, het was overdag echt warm, maar 's avonds zo'n graad of 20, ik had dan wel vaak een jasje of dun vestje aan, zeker als het waaide. En zoveel ruimte neemt een dunne lange broek niet in. Veel plezier, lekker vooruitzicht, zeg!

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

18-11-2008 om 13:27

Overdag zomerkleding, ´s avonds iets warmers

´s Avonds ga ik echt niet meer zonder vestje of trui de deur uit. Ik woon op Tenerife op een plek waar het minder waait dan op Fuerteventura, waar het over het algemeen nogal winderig is. Overdag in de zon is het heerlijk, ver over de 20 graden, al is het momenteel iets warmer dan vanaf kerst tot ongeveer maart.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.