Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Noname

Noname

25-07-2015 om 12:31

Lang parkeren Schiphol

We hebben een vroege ochtendvlucht in augustus en vertrekken al om 6 uur met het vliegtuig en ik zoek dus een plekje voor lang parkeren. We komen 8 dagen later in de nacht weer aan. Nu zijn er vreselijk veel aanbieders voor lang parkeren met shuttle service (sleutel wil ik niet afgeven trouwens) maar er zijn zoveel slechte is mijn ervaring. Smart parking ben ik ook al geweest, maar dat stond vol ondanks onze reservering. Wie kent er een betrouwbare goedkopere lang parkeerdienst aan de oostzijde van Schiphol?
Alvast bedankt!

Valet parking

Is erg gemakkelijk en amper duurder dan langparkeren. Je rijdt naar de terminal, overhandigt je sleutels aan de chauffeur en vertrekt. Als je terugkomt bel je als je bij de bagageband staat naar het bedrijf dat je er bent, en als je naar buiten loopt staat je auto voor de deur weer klaar. Heerlijk toch? Wat is het risico? Je km stand wordt genoteerd, dus no way dat iemand je auto tijdens de vakantie kan gebruiken voor allerlei ongewenste ritjes.

Ingrid

ook valet

Doe ik ook altijd als ik zakelijk vlieg, en bij weekje weg. Nooit een probleem gehad.
Wat je ook kan doen is een student inhuren die je in je eigen auto naar Schiphol rijdt (en weer terug). Staat je auto lekker voor de deur thuis, lijkt het net of je niet weg bent!
Fijne reis!

Tine

Tine

26-07-2015 om 09:09

Autohotel

Niet uit eigen ervaring maar van horen zeggen, Autohotel Rijsenhout. Je kunt je auto daar parkeren en dan rijden zij je naar en van Schiphol met hun vervoer op alle tijden van de dag en de nacht, en ze bieden ook valet dan rijden zij met jouw auto heen en weer vanaf Schiphol. Voor de eerste optie hoef je waarschijnlijk je sleutels niet af te geven, kost je zelf iets meer tijd maar minder geld.

Brianna F

Brianna F

26-07-2015 om 12:55

Inderdaad hotel

Er zijn er veel rondom Schiphol allemaal met eigen shuttle service naar de vertrekhal. Je auto kun je daar laten staan en soms zijn de kosten van overnachting èn je auto daar parkeren even duur als een reguliere parkeerplaats zonder overnachting.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.