Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Chantelle

Chantelle

10-11-2008 om 15:02

Le capanne of parc albatros (toscaanse kust)?

Welke camping kunnen jullie aanbevelen? Parc Albatros is mij eigenlijk een beetje te groot maar meningen van anderen zijn redelijk goed.
Wij zijn met 3 kinderen (bijna 7, 5 en 0,5 jaar oud). Erg belangrijk vinden we een mooi, ruim zwembad.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
steffie G

steffie G

11-11-2008 om 07:07

Dit weekend

was deze camping op campinglife, hij stond ook op onze verlanglijstje maar het is toch weer frankrijk geworden.
Ik heb op camping-mening veel info over Italiaanse campings gevonden. Wat mij opviel dat er heel veel campings zijn met een supergroot zwembad. Wij hebben ook 3 kinderen met hetzelfde leeftijdverschil, alleen zijn wij 3 jaar verder. Ik vind het belangrijk dat alle kinderen het naar de zin hebben, daarom zoek ik vaak een camping waar meerdere nederlandse gezinnen komen, zodat ze makkelijker vriendjes kunnen vinden. Dat heb je op deze camping in overvloed. Succes

Hoi

Albatros ken ik niet maar wij zijn wel 3 jaar geleden op Le Capanne geweest. Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar voor kinderen tot een jaar of 10 is het een super leuke camping. Wij waren voor het eerst na 17 jaar weer samen op vakantie dus ik kan daar verder geen oordeel over geven maar er waren erg veel jonge Nederlandse kinderen.
Het zwembad is echt super en het strand dichtbij in Marina di Bibona zelf vonden wij niet zo geweldig.
Je hebt bij het zwembad van die afdakjes en ruim voldoende ligbedden. Je hebt natuurlijk altijd van die idioten die om 10 uur zo'n afdakje reserveren incl minstens 8 bedjes en dan pas om een uur of 12 naar het zwembad komen maar dat is een kwestie van handdoeken eraf halen en bij de badmeester neerleggen en zelf plaats nemen.
Wij vonden wel het stadje waar Albatros lig, San Vinzence , heel erg leuk en gezellig.Marina Di Bibona is niet veel en Cecina ook niet. Wij gingen de ene dag lekker naar het zwembad en de andere dag naar het witte strand in Vada. Wel een stukje rijden met de auto maar zo ongelooflijk mooi en schoon, en een turkoise blauwe zee,prachtig!!!
Je zit op beide campings heel centraal voor wat betreft uitstapjes naar Luca, Sienna,Pisa,Florense enz. Een geweldige streek en le Capanne dus een top camping. Sanitair was uitstekend en de plaatsen ook heel redelijk.

Groetjes Karin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.