Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

zebra

zebra

23-07-2017 om 12:48

leuk vakantiepark België

wie heeft goede ervaringen met een vakantiepark in België? Liefst in de Ardennen maar een andere regio mag ook. Graag een park waarbij er ook veel te doen is voor jong volwassenen. Mag ook in de omgeving van het park zijn overigens.

Het oorspronkelijke plan was dat we zelf op vakantie zouden gaan naar de Ardennen en dat onze zoon dan 1 of 2 vrienden mee zou nemen. Ze zouden dan natuurlijk zelf hun eigen gang kunnen gaan wat activiteiten en uitstapjes betreft. Maar hij kwam met het idee dat hij samen met een aantal vrienden zelf een huisje wil huren op hetzelfde park, ook prima natuurlijk want het biedt ons ook wat voordelen.

Zelf vinden we het altijd fijn als er een supermarkt op het park is en een eetgelegenheid maar dat is niet strikt noodzakelijk. Wel graag wifi, zeker voor de jongeren erg belangrijk. Fietsen kunnen huren is ook fijn.

zebra

zebra

23-07-2017 om 12:51

de Leistert

had ik ook bekeken (kwam langs bij een ander draadje) en leek ons wel wat, ook aardig van prijs dus wel zo fijn, maar onze zoon wil graag wat verder weg, ze zaten vorig jaar ook in Limburg.
Ons maakt het niet heel veel uit waar we zitten, zolang er maar veel te zien is in de omgeving.

zebra

zebra

26-07-2017 om 17:43

ervaringen op parken van niet bekende ketens

bedoel ik dus.

Want Landal Greenparks, Centerparks, Roompot en meer van zulk soort parken kennen we al en die informatie valt ook makkelijk op te zoeken.

Mariska

Mariska

09-07-2018 om 10:52

spa d'or

https://www.campingspador.be/

Kan ik je echt aanraden! Zit vlak bij de Ardennen en is ook geschikt voor oudere jeugd. Veel te doen voor hen ook op het park zelf, en natuurlijk kunnen ze ook survivallen in de Ardennen. Is niet alleen kamperen, je kunt er ook een huisje huren

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.