Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuk vakantiepark gezocht!

Hallo iedereen!

We hebben besloten om dit jaar eindelijk na heeeel veel jaar eventjes op vakantie te gaan. Ik ga liever niet vliegen maar wil ook niet te ver rijden. Vakantieparken bekeken zoals centerparcs en roompot maar ik vind het zo lastig. We zijn op zoek naar een park dat heel geschikt is voor 2 jarigen en aangezien we in september gaan, is een park met leuke faciliteiten binnen ook wel belangrijk (zoals indoor speelparadijs). Er moet dus genoeg te doen zijn voor de kleine man. Maarrr het zou toch ook wel heel erg fijn zijn als er voor de ouders ook wat te doen is, bijvoorbeeld wellness en sauna en bepaalde sporten. Natuurlijk moet het park ook niet te oud zijn en vies enzo.

Wie heeft hier ervaring mee en kan me iets aanraden? Het mag ook in duitsland, belgie of frankrijk zijn maar niet te ver rijden.

Bedankt alvast!

Marie

Marie

12-07-2017 om 11:49

Deze?

Ik zou zeggen de Beerze Bulten bij Ommen.

vlinder72

vlinder72

12-07-2017 om 12:13

Misschien

Hof van Saksen - drenthe
Landal rabbit hill - veluwe

En met onze jonge kinderen vonden wij landal vitamaris ook erg fijn (schiermonnikoog)

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-07-2017 om 13:16

De Leistert

De Leistert is heerlijk. Mooi zwembad, binnen en buiten. Grote speeltuin. Leuke indoor speeltuin. Aardig restaurant. Een friettent. Leuke animatie zonder schreeuwerig te zijn.
Er is een camping met huuraccomedaties en een gedeelte met hele mooie vakantiehuizen. Ook kindvriendelijke, dwz tuin omheind.

Wij zijn al meerdere keren geweest en zijn fan

Li

Li

12-07-2017 om 23:33

Alle Landal parken zijn mooi

Er zijn er een paar net over de grens, dan is het voor jullie misschien ook wat spannender. Een kind kan rustig de hele vakantie in een zandbak doorbrengen, afgewisseld met af en toe naar de kampwinkel. Ik zou dus vooral naar faciliteiten voor jezelf kijken (en of er een zandbak is, en nog mooier: een waterspeelplaats). Ik herinner me een waterspeelplaats vlak naast een terras, heerlijk. Kind onder de modder en dolgelukkig, wij met een drankje en een boek.

En verder vooral de indeling van de huisjes: slapen ouders en kinderen wel op dezelfde verdieping? Zijn er traphekjes?

Loire

Camping Les Alicourts ligt in de Loire. Ca. 650 km dus prima aan te rijden.
Schitterende camping en mooie omgeving. Kastelen, riddershows etc.

Schloss Dankern in Haren bij Duitsland heeft ook enorm veel faciliteiten. Paradijs voor de kids, lijkt me!

Mariska

Mariska

15-06-2018 om 15:38

De Lindenberg

Misschien De Lindenberg in Holten? Ik weet niet hoe ver dat voor jou reizen is, maar het zit in nederland dus ik denk wel redelijk dichtbij. Ik ben er ook geweest met mijn kleine, en ze hebben een heerlijk zwembad en gewoon heerlijke huisjes dus tja https://www.delindenberg.nl/

Marie

Marie

15-06-2018 om 18:12

Jaar geleden

Eerste bericht is van bijna een jaar geleden.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar waar ze uiteindelijk naar toe gegaan zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.