Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mpronk

mpronk

12-11-2008 om 00:06

Leuke vakantieaccommodaties gezocht

Wie heeft er leuke tips. We willen denkelijk weer op vliegvakantie met kids van 9 7 en dan 3 jaar oud.
Wie weet er leuke bungalow complexen?
Evt leuke ruime appartementen?
We zijn vorig jaar op Gran Canaria geweest in Maspalomas. (we hadden een bungalow) Zeer geslaagde vakantie.Leuke NL talige animatie. Stukje gras bij de bungalow en klein stukje van het strand. Menorca en mallorca hebben we al gezien.(Ook zeer leuke complexen) En korte vliegtijden. Portugal evt Griekenland lijkt ons wel wat.

Leuke adresjes welkom.

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pia75

Pia75

12-11-2008 om 21:57

Sorry, vraag aan jou marion

Hoi Marion

Ik logde in voor bijna dezelfde vraag! Alleen ik wil graag jou complex weten: waar was jij op Gran Canaria? Ik word nl gek van het aanbod op internet... Ben nogal kritisch dus graag een ervaring uit eerste hand.
En was Maspalomas een beetje te doen? Hoorde dat het nogal belegen en sfeerloos is...
groet en dank!
Pia

mpronk

mpronk

13-11-2008 om 07:21

Pia

Ik reageer even kort ga zo erken. We zaten op Dunas esplendido (maspalomas) Er rijden vele taxies voor zeer weinig. Je bent zo in playa de ingles. Wij vonden de rust wel lekker. Strand was te lopen.(Voor kids wel ver) Er ging ook een paar keer een bus van hotel. En taxies rijden in overvloed. Wij wilde graag een bungalow en dit was alleen echt op Gran Canaria te vinden. Kids konden heerlijk gelijk naar buiten. Kleine van 2 had een badje in de tuin.

Kijk ook eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Dunas esplendido heeft ook eigen site

mijn mail adres is [email protected]
Heb je vragen mail maar

marion

Griekenland (kreta)

Hoi, wij zijn begin oktober naar Kreta geweest: het eiland waar je het toiletpapier niet door de plee mag spoelen )
We huurden een huisje op het park 'Ida Village' in Hersonissos. We hebben het er erg naar ons zin gehad, vooral omdat er aan het strand veel zwembadjes (meestal gratis) met glijbanen aan het strand zijn. Elk bungalow park heeft wel een zwembad en/of speeltuintje. Het strand is er niet groot maar ja, zo raak je je kindjes ook niet makkelijk uit het oog Ondanks het feit dat wij er in het naseizoen waren, was er nog redelijk veel te doen. Niet op het park zelf, maar op 10 min. loopafstand stond je al voor de kart-baan, de midgetgolfbaan de gratis zwembaden en het strandje. De restaurants zijn de hele dag door open en de winkeltjes sluiten pas om 23:00. Overal autoverhuurbedrijfjes en voor weinig geld kun je op eigen houtje uitstapjes maken en door de bergen rijden (al een avontuur op zich!). De rijstijl daar is wel even slikken. Ik vond het er erg leuk, maar volgende keer een warmere maand uitkiezen (mei ofzo, dan is het nog niet té heet) want nu was het er 19-22 graden met wind.
Echt een aanrader! Het park heeft ook een website: www.idavillage.gr

mpronk

mpronk

15-11-2008 om 22:24

Zwelgje

Ben even op de site gaan kijken.
de zwembaden zijn op de plaatjes niet groot. Maar begrijp dat er veel in de buurt is. Hoe hebben jullie geboekt.
Is er veel in de buurt te doen? En is er kinderanimatie?
Waar heb je geboekt?

Je mag mij ook prive mailen

[email protected]

marion

Mpronk

Nou, om eerlijk te zijn hebben mijn ouders geboekt en dat deden ze, geloof ik, bij een reisbureau van Holland International. We vlogen met ArkeFly. Er was toen bustransport geregeld van het airport naar het vakantiepark (30/40 min. rijden). Vriendelijke Nederlandse hostess. Er komen sowieso heel veel Nederlanders dus je zult je er niet alleen voelen
Kinderanimatie... weet ik eigenlijk niet. Ik denk van niet, maar wij waren er ook niet in het hoogseizoen. Zoals ik al schreef, er is redelijk veel voor kinderen zoals meerdere speeltuintjes en zwembaden, strand, midgetgolf, schmincken, karten..zelfs sommige restaurants hebben een speelplaats aangebouwd om het zo ontspannend mogelijk te maken voor de ouders.
Als je voor een gunstige periode boekt, zullen er zeker meerdere gezinnen met kindertjes zijn op het park. Wij ontmoetten 1 Nederlands stel met 2 kids en mijn zoontje heeft daar een middagje bij het zwembad mee gespeeld.
Groetjes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.