Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Morgen naar Walibi

Met korting heb ik een tijdje geleden kaartjes besteld voor Walibi op een dag die ons goed uitkwam. Morgen dus. Maar ik de sufferd had niet door dat Lowlands dan ook is. Het is al 5 kwartier rijden voor ons en heel veel zin in een mega file heb ik niet echt. Wat is slim/wijsheid? Zag dat er vanaf station Harderwijk ook een bus rijdt naar Walibi. Is dat een idee? Of staat die dan ook in de file en zit de bus vol met festivalgangers? En kan ik de auto kwijt daar?
Andere slimme ideeën zijn welkom! Ben er nog nooit geweest dus weet niet wat de opties zijn.

Triva

Triva

17-08-2017 om 11:41

Geen ervaring maar

als je nu zorgt dat je er voor half 10 bent? Lowlands begint niet zo vroeg toch?

Jasmijn

Jasmijn

17-08-2017 om 11:45

bel walibi even

Ik heb mijn kinderen wel eens naar lowlands gebracht en daar was toen een hele speciale omleiding voor gemaakt (niet langs walibi) dus misschien is dat om die reden gedaan. Ik hoorde gisteren van iemand dat de Lowlandscamping om 9.00 opent dus het zal dan echt morgen druk zijn voor half 10.
Ik zou dus walibi zelf bellen om te vragen naar advies.

Picasso

Picasso

17-08-2017 om 11:52 Topicstarter

Vroeg

Ik wilde sowieso vroeg gaan. Een omleiding voor de Lowlandsgangers zou handig zijn. De camping van LL is trouwens nu al open dus misschien scheelt dat. Bellen is ook nog een optie.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

17-08-2017 om 11:58

Het is nu al druk

Er is momenteel 10 km file en een uur wachttijd, hoorde ik in de media. Ik zou denken dat de grote stroom vandaag is en niet morgen. Maar inderdaad, bel even naar Walibi.

Picasso

Picasso

17-08-2017 om 12:10 Topicstarter

Walibi

Een tweet naar Walibi werkte blijkbaar ook, had heel snel antwoord. En ze weten het niet zeker maar als ik vroeg ben moet het geen probleem zijn. En inderdaad, de donderdag schijnt heel berucht qua files te zijn las ik her en der. Bedankt voor de reacties!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.