Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

dihanne

dihanne

19-05-2011 om 06:41

(natuur) campings in belgië

Hoi allemaal,

we hebben nog steeds geen vakantiebestemming gekozen, trage besluitvorming dit jaar!

Het nieuwste idee is België: een (ruime) week in de Ardennen, en dan verkassen, en nog een (ruime) week aan de Belgische kust. We kunnen alles bij elkaar drie weken weg.

Heeft iemand tips voor campings, voor Ardennen en/of Kust? We kamperen graag op natuurcampings. Luxe hoeft dus niet, vermaak ook niet.

We zijn met man-vrouw-dochter(11 jr.)-hondje(1 jr.)

groetjes,
Dihanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
annabel68

annabel68

26-05-2011 om 18:05

Coo

Camping de la cascade in Coo.
Al jaren een grote favoriet van ons. Prachtige kleine rustige camping aan een riviertje. Op steenworp afstand van plopsa coo en het 'centrum' van Coo (een straat...) maar daar merk je helemaal niets van en juist dat gekke contrast vinden wij erg leuk. De camping zelf is van een eigenzinnige Nederlander en er komt leuk publiek (veel trekkers, gezinnen, maar ook mensen zonder kinderen en relatief erg weinig caravans). Onze dochters van 9 en 11 vinden het er geweldig ookal is er alleen maar dat ene riviertje. Dit jaar gaan we weer, voor drie weken.
Groet! En misschien komen we elkaar daar wel tegen!
Annabel

dihanne

dihanne

28-05-2011 om 12:31

Bedankt annabel

Hee, toch nog een reactie

Bedankt Annabel, ik ga direct op internet kijken of ik de camping kan vinden. Het klinkt goed!

Weet je toevalig ook iets moois aan de Belgische kust? Als ik daar zoek via internet, zie ik overal stacaravans!

groetjes
Dihanne

Valkyre

Valkyre

29-05-2011 om 09:54

Houffalize

Het is alweer een hele tijd geleden, maar misschien is Houffalize iets voor jullie. De camping heet Chasse et Peche. Het was indertijd vrij kleinschalig, met wat chalets, grote kampeerplekken en wat kleine plekken vlak aan een riviertje. Ze hadden van de halve oliedrums waar je zelf een vuurtje in mocht stoken (zelf hout hakken in het tegenovergelegen bos). Er was, meen ik, ook een kabelbaan (zo'n lier waar je aan kunt hangen) in dat bos - verder geen entertainment. Er kwamen veel Nederlanders (wordt gerund door Nederlanders), misschien leuk voor de kinderen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.