Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Heidi

Heidi

01-10-2008 om 00:20

Tips

Ik ben eindelijk klaar met mijn behandelingen tegen baarmoederhalskanker, de afgelopen 2 maanden heb ik chemo's en bestralingen gehad en sinds vandaag ben ik eindelijk KLAAR !!!
Erg blij en opgelucht hebben we dit feit een klein beetje gevierd vandaag (nog geen uitslag, maar het ziet er erg gunstig uit)

Nu kwamen mijn schoonouders vanavond ook om dit even te vieren, en ze overhandigde ons een goedgevulde envelop om maar eens lekker met z'n vijven een weekendje weg te gaan. Erg leuk dus. Nu zat ik te denken aan Movieworld in Bottrop, 1 dag, maar wat doen we de andere dag ?? Weet iemand iets leuks in de buurt daar, we hebben 3 zoontjes van 3, 6, en 8 jaar. We wilden zelf met de auto gaan. Ik zat ook te denken om met de caravan te gaan, maar dit is geen must (een hotel is ook wel lekker)

Alvast bedankt voor het meedenken.
Gr Heidi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Telebel.

Telebel.

01-10-2008 om 19:16

Geen tips, maar

van harte gefeliciteerd, wat een opluchting denk ik...
Gelukkig zelf geen ervaring mee,

Wel erg lief van je schoonouders, wat een schatten.

Sorry eigenlijk dus geen tips, maar wel een felicitatie.

Telebel.

Annet

Annet

01-10-2008 om 22:58

Weekend efteling met overnachting in hotel

Ik weet niet of je budget daarvoor voldoende is, maar deze bestemming zou goed kunnen passen bij de leeftijd van je kinderen en een sfeervol uitstapje.

Heidi

Heidi

02-10-2008 om 12:45

Telebel en annet

Telebel, dank je, erg lief van je, en ook van mijn schoonouders idd. We zijn er ook erg blij mee en willen als het kan binnen 6 weken weg, want over 6 weken krijg ik de uitslag, en nu ben ik nog redelijk "onbezorgd" (wat niet weet wat niet deert zeg maar)

Annet,
Efteling vind ik geen bal aan, ben ik al zovaak geweest,(ik weet het, het gaat met name wat de kinderen leuk vinden) en daar vind ik de jongste te klein voor.
In Movieworld heb je dat gedeelte van Nickelodeon en dat schijnt erg leuk te zijn voor klein en groot.

Bij het reisbureau zeiden ze dat je ook rondvaarten kon boeken, en in Oberhausen zit een groot winkelcentrum (leuk voor moeders, maar niet voor mijn man en zonen) dus ik zoek nog even verder, maar alle ideeën en tips zijn nog steeds welkom.

Gr Heidi

Telebel.

Telebel.

02-10-2008 om 13:00

Zit net te denken,

maar is Wunderland Kalkar niets iets dan,

Mijn broer is er al meerdere malen geweest, en hij is alijd erg enthousiast.
volgens mij kun je daar ook overnachten, anders even op de site kijken.

http://www.wunderlandkalkar.eu/ws/homepage.asp

groetjes Telebel.

Gefeliciteerd

Wat fijn voor je, en lekker, zo'n weekendje weg..

Ik zelf vond alleen Movie World helemaaaaal niet leuk, dat nickelodeon gedeelte stelt echt niets voor..

maar ja, ik ben echt efteling-fan, dus wie weet vind jij Movie World dan wel leuk..

Er zijn trouwens nog veel meer leuke pretparken, ook in duitsland!!

mmmm moeilijk, ik zoek ook iets leuks, vandaar dat ik onder dit kopje keek...

Succes!

reina

reina

02-10-2008 om 16:21

Heidi

geen tip, wel een felicitatie omda het zo heerlijk goed met je gaat!

steffie G

steffie G

02-10-2008 om 19:12

Bottrop

Hoi, BBI reizen heeft een leuke aanbieding (voor makro-pas houders) entree en een overnachting in een luxe hotel voor een schijntje, kijk even op de site.
Je hebt i.d.d Centro oberhausen,wij gaan daar geregeld heen met de kinderen, ze vinden het daar fantastisch, zoveel speelgoed winkels, heel veel roltrappen, een groot plein, een groot terras en wel 15 verschillende "afhaal luiken" waar je eten kunt bestellen. Je zit dus met z'n allen aan een tafel, de een neemt grieks, de andere een pizza, de andere weer totaal iets anders, echt leuk!
Bottrop heeft ook de langste indoor skibaan van de wereld, ook leuk voor een dagje skien leren of met een sleetje van de piste af (speciaal gedeelte) Google maar eens op Bottrop, zie je wel wat er allemaal te doen is.
En nog maals tot nu toe GEFELICITEERD!!gr. Steffie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.