Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

02-08-2017 om 14:44

Tips voor betaalbare vakantiehuisjes, huurtenten etc.

Na een paar jaar twijfelen hebben we nu, net na onze vakantie de caravan verkocht. We konden er via kennissen nog een goede prijs voor krijgen.
Het geeft aan de ene kant rust. Het urenlang bezig zijn met het opzetten van de voortent, geklaag van zoon over zijn bed in de caravan en van dochter die in de tent moest slapen (in combinatie met een hekel aan insecten), daar zijn we vanaf. Gaat zeker rust geven.
Nu ben ik me aan het orienteren op huurobjecten. Mag van alles zijn, trekkershut, tent, huisje etc. Liefst niet te ver rijden, binnen een dag willen we wel op een bestemming zijn.
De verwachting is dat zoon alleen mee gaat. Dochter is 16 en zou eigenlijk dit jaar al niet meer mee gaan maar door omstandigheden ging ze toch (samen met haar vriend) een weekjes met ons mee kamperen.
Zoon is niet veeleisend. Hij wil wel graag een binnenzwembad, maar dit mag ook gewoon in de buurt zijn. Voetbalveld is ook wel leuk. Verder zoekt hij geen aansluiting, dus een camping heeft eigenlijk geen meerwaarde. Sportieve activiteiten vindt hij wel leuk, bijv. kanovaren. Klimmen e.d. weer niet. De huidige vakantie is hij eigenlijk alleen maar bezig geweest met gamen, Pokemon vangen en af en toe dus zwemmen.
Ik heb zelf al hier en daar wat leuks gevonden en volgend jaar is natuurlijk nog ver weg. Maar vroeg me af of jullie nog leuke tips hebben.
En hoe vroeg moet je boeken? Dat is ook iets wat ik me afvraag. Met de caravan boekten we soms een week van tevoren pas.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.