Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantiehuis bij camping

Voor komende zomer zoek ik een camping waar je op het terrein ook een groot huis kunt huren. Een disco of muziek/feestavonden en zwembad zijn de wensen van onze 5 tieners. En omdat er vast nog een vriendje meegaat graag een huis voor 7-10 personen. Voorheen zijn we al geweest bij http://www.laguneaussan.com/nederlands.html Mooi maar weinig tieners en bij http://laboucoule.com/nl/home waar t huis geweldig leuk was maar ook te weinig te doen voor tieners. Heeft iemand een tip? We willen dit jaar graag eens NIET naar Frankrijk.

Dorry1

Dorry1

27-03-2017 om 20:11 Topicstarter

Niemand?

Heeft niemand tips?

Tja

https://www.stoetenslagh.nl/camping-met-disco-overijssel/
Buren uit Zeeland op onze rustige camping in Ermelo gingen met hun tieners jaar op jaar naar Stoetenslagh vanwege de disco en de andere tieners.

Helaas geen grote huizen, 6 is het maximum en dan mag er geen tentje bij als ik het goed zie.

Dorry1

Dorry1

27-03-2017 om 21:25 Topicstarter

6 is max

Ik zie wel vaker dat 6 personen het maximale is. Maar om nu n kind thuis te laten ?!? Ze willen juist graag nog mee! Iets zuid Europees?

Ja of

Toch een tent zelf neerzetten. Mogelijk, niet zeker zou het toch informeren, kun je met tenten wel met meer mensen op een plek staan.
Meestal was dat bij mij elders geen probleem.

O en met 10

Kun je nog 2 plekken naast elkaar huren.

Dorry1

Dorry1

27-03-2017 om 21:44 Topicstarter

Dat is juist t probleem

T lukt ons niet om met alle kampeerspullen en 7 personen in 1 auto te reizen. En twee auto's een verre rit laten maken met evt. bijbehorende tolwegen en 2 kampeerplaatsen is vaak duurder dan een groot vakantiehuis waarbij we veel minder bagage mee hoeven te nemen. Maar een camping is zo gezellig en laagdrempelig contact voor tieners ligt dan meer voor de hand.

Triva

Triva

27-03-2017 om 21:47

maar

Waarom geen stacaravan? Of twee? Of twee kantenklare tenten?

vlinder72

vlinder72

27-03-2017 om 22:06

Ik vond net Cambrils park in spanje via canvas. En de camping aloha parc in serignan plage (yelloh camping). Serignan plage is wel Frankrijk maar al heel dichtbij Spanje.

Beiden een bungalow voor 10 personen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-03-2017 om 22:09

De Leistert

De Leistert in Limburg heeft grote huizen naast de camping. Mooie huizen!
Leuk binnenbad, buiten is een zwemplas en een golfslagbad.
Er is een jeugdhonk, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Wij zijn er met wat jongere kinderen al twee keer geweest en het is ons goed bevallen.

Lente

Lente

28-03-2017 om 00:12

Ik zou een kleiner huis nemen en enkele pubers laten kamperen

De oudste pubers kunnen in tentjes (kost niet zoveel ruimte). Dan hebben ze deels een eigen plek en kunnen ze bij jullie eten en verblijven overdag.
Dan heb je geen huis voor zoveel mensen nodig.

Dorry1

Dorry1

28-03-2017 om 10:17 Topicstarter

Sanguili !!!

Oh die camping Sanguili, dat was mijn eerste vakantie alleen. Met een bus en een vriendin naar Spanje en daar zon zee strand en uitgaan. Je ouders in shock hebben we maar niet gedaan. Ik weet niet of dat massale gedoe met wel zo aanspreekt. We komen van rustiek kamperen in een landelijke omgeveing, maar nu een samengesteld gezin met tieners die allemaal iets anders willen.
Vorig jaar hebben we al een kleiner huis gedaan en twee tieners in een tentje. Maar ja, welke pubers moeten dan in het tentje he. En omdat we als samengesteld gezin niemand af willen wijzen en we ze allemaal gelijk willen behandelen wilden we dat nu niet.
De campings waar we ooit zijn geweest, daar weet ik van dat er huizen bijstaan die verhuurt worden. Niet van die nieuwe plastic bungalows, of uitgebouwde sta caravans, maar meer de boerderij van het terrein, of de beheerderswoning van vroeger. Die worden dan verhuurd. Maar omdat we nieuwe dingen willen ontdekken en niet naar de camping met de herinneringen van je vorige relatie willen, zoeken we nu dus weer zoiets maar dan ergens anders.
Beetje dus zoals mijn voorbeelden, maar dan een nieuwe plek. Alvast bedankt voor jullie ideeen, ik heb er weer een hele leuke avond mee gehad. Want het riep ook weer herinneringen bij mij op!

Triva

Triva

28-03-2017 om 10:22

lente

Als je het al lastig vindt om al die mensen en bagage mee te nemen zijn een paar tentjes, luchtbedden én slaapzakken toch wel heel wat extra.

Dorry: waarom geen stacaravan of kantenklaretent? Overigens ben je al best wel laat, wij hadden het vorig jaar begin maart al moeilijk om nog een stacaravan te vinden, laat staan een huisje.

Dorry1

Dorry1

28-03-2017 om 15:10 Topicstarter

week van te voren

We kijken meestal een week van te voren. Lukt altijd. Is het niet het een, dan maar het ander. We hebben helaas niet altijd de gelegenheid om ruim van te voren toestemming te krijgen voor vakanties, dus het kan zo nog maar veranderen......

Triva

Triva

28-03-2017 om 22:12

hmm

Misschien lukt het dan door afzeggingen?

rocky

rocky

29-03-2017 om 08:50

la siesta

een camping in Spanje aan de Costa Brava bij het plaatsje Calella de Parafrugell. Deze heeft 8 persoons stacaravans te huur via All Camps. Op de site van de camping zelf staan alleen de houten bungalows vermeld, maar als je naar een aanbieder gaat (suncamps, allcamps, canvas enz. dan zie je wel de 8 persoons caravan. Er zijn 3 slaapkamers, dus er moet wel iemand in de huiskamer slapen.

Molleke

Molleke

30-03-2017 om 11:49

Geen camping maar park

Ik ben zelf ook wat aan het rondkijken en stuitte op deze keten: Pierre Vacanes Village. Zitten hele mooie parken bij met heel veel activiteiten. Ook voor pubers. Parken zijn wel erg prijzig zag ik maar ik wilde het toch even noemen.

Mariska

Mariska

09-07-2018 om 10:58

camping

Ik weet niet of het wat voor je is, want je kunt er wel huisjes huren maar niet echt een groot vakantiehuis (ik weet niet voor hoeveel luxe je gaat) https://www.rheezerwold.nl/

is wel met zwembad, en volgens mij ook veel te doen voor tieners

Doenja

Doenja

10-07-2018 om 22:15

Niet

Uiteindelijk besloten niet te gaan. Geen budget. En wederom geen toestemming van een ex. Kinderen gaan in onze week met de andere ouder op vakantie. Mariska nog bedankt, maar ook die huisjes kun je niet met 7 personen in. Weet ook niet of we ooit nog met z’n allen op vakantie gaan. Leeftijd vd kinderen en de strijd/stress eromheen. En ik ben stiekum gewoon opgelucht dat we niet gaan. Dat geeft me toch een rust!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.