Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Lies

Lies

10-10-2008 om 13:06

Villa huren in orlando

Volgende grote vakantie (2010) willen we met de kinderen 2 à 3 weken naar Florida. De oudste is dan net geen 12 (de jongste 9,5) waardoor we nog van kinderkortingen kunnen genieten en ze toch al oud genoeg zijn om er iets aan te hebben.
Ik ben al wat informatie aan het opzoeken geweest (Ik heb begrepen dat je vooral voor een goedkope vlucht er tijdig bij moet zijn). We denken na wat rondtrekken in Orlando een villa met zwembad te huren. Maar er is zoveel keuze en na een tijdje zie ik door de bomen het bos niet meer.
Heeft het zin in de buurt van Disney te boeken of moet je toch altijd met de (huur)auto? Is het best van alles te regelen via internet?
Lies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
steffie G

steffie G

11-10-2008 om 12:07

Altijd auto!

America is helemaal ingesteld op de auto!! wij zijn ook naar florida geweest en zonder auto ben je nergens..wel leuk dat je zolang gaat, misschien kun je verschillende huisen huren, zodat je ook een weekje aan de kust kunt. Maar wellicht wil je alleen maar parken zien, wat wel erg vermoeiend is in die hitte. Helaas weet ik geen huis voor je, wij zijn in hotels geweest.Een huurauto kan je wel weer op een ander vliegveld inleveren.Wij zijn in Orlando geland, daar de auto gehaald en in Tampa weer omgeleverd omdat we vanaf daar weer naar Nederland vlogen. Succes
gr. Steffie

Ardnax

Ardnax

12-10-2008 om 01:07

Ook kissimee

Alleen dan al weer 20 jaar geleden
Voor zover ik me kan herinneren heette dat Orange Lake Country Club.
Heel mooi park, met lekkere luxe villa's.
En inderdaad, alles doe je met de auto.
Grtz.
Ardnax

Dons

Dons

12-10-2008 om 08:54

Villa

http://www.oest.nl/

Is dit misschien wat?

Gr. Dons

Hermientje

Hermientje

19-10-2008 om 22:47

Inderdaad alles met auto

Wij zijn vorig jaar 2 weken naar orlando geweest. Ook een auto gehuurd. Dit hebben we op de luchthaven gedaan, bij aankomst dus.
Het duurde wel een poos voordat het geregeld was. Was lastig om kinderen na zo'n lange vlucht nog bezig te houden.
Je hebt inderdaad wel de auto nodig voor alles wat je doet. Als je een tomtom hebt, neem hem dan mee, wel de kaarten van USA erop zetten. Anders kan je daar ook navigatie huren, taal kan je dan instellen. Ook kinderzitjes hebben we daar gehuurd.
Kaartjes voor Disney hebben we bij een kantoortje gekocht, daar kregen we de meeste korting.
Maar de villa hebben we wel via internet gedaan. Je hebt inderdaad heel veel keus.
Het was echt geweldig!!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.