Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wiske

Wiske

09-08-2011 om 12:28

Waar een dagje varen

Vorig jaar hebben we een dag een motorbootje gehuurd in Drimmelen en zijn we in de Biesbosch gaan varen. Erg leuk!
Waar in Nederland kun je nog meer een dagje leuk varen?
Loosderchtse plassen ofzo? Of in de buurt van Amsterdam?? Waar huur je dan een boot? Alle tips zijn welkom
Friesland leek me leuk maar is te ver uit de richting (vanuit Brabant)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

09-08-2011 om 13:36

De kaag

bij Leiden.
En dan ook een tochtje door de grachten van Leiden natuurlijk.

Nieuwkoopse plassen

Daar kun je van die electro bootjes huren en er zijn hele dagtochten uitgezet, maar ook kortere tochten. Erg mooi daar!!!

krin

krin

09-08-2011 om 20:20

Het kost wat

maar dan heb je ook wat: http://www.dewatergeus.nl/watergeus-varen-op-de-plassen/?page_linkname=1
Ik kan de plassen én het restaurant zeker aanbevelen.

Jesse_1

Jesse_1

09-08-2011 om 23:30

Giethoorn

Daar stikt het van de botenverhuur. Eigenlijk moet je punteren, maar ze hebben ook motorbootjes volgens mij.

Nh, fluisterbootje

In de Beemsterpolder kun je fluisterbootjes huren, prachtige polderlandschappen!

Clowntje

Clowntje

10-08-2011 om 13:58

In weesp

Hebben wij laatst een bootje gehuurd. Stalen sloep (tuindersvlet geloof ik) die je zelf kan varen.
Erg leuk, naar vreeland gevaren, leuk dorpje.
Veel plezier!

tonny

tonny

10-08-2011 om 16:03

Alblasserwaard

Varen met de SAMPAN is een unieke belevenis. Ook is de Giessen één van de mooiste veenriviertjes in Nederland. Maar de Giessen is nog niet ontdekt door het grote publiek. Kom genieten in een Chinese rivierboot van de schoonheid van de Giessen. Varen met deze fluisterboot is "back to basic". Geschikt voor familie-en bedrijfsuitjes.

De sampans worden aangedreven door elektromotoren. Maar u kunt ook duurzaam varen met de SOLARSAMPAN. Deze Sampan vaart op zonne-energie en is nieuw in Nederland.

Naast Sampans verhuurt de Chinese Schouw ook visboten en kano's.

Wilt u echt eens wat anders? Overnacht u dan eens op een Sampan! Zo'n unieke en romantische ervaring zult u niet snel vergeten... Er is plaats voor maximaal drie personen.

Om teleurstellingen te voorkomen altijd reserveren!
Honden mogen mee in de boot.
Let op: u kunt niet pinnen. Contant betalen
Open maandag tot en met zaterdag.
mail: [email protected]

angel3

angel3

10-08-2011 om 21:12

Vechtstreek

Over de vecht via sluisje naar loosdrecht. Alleen de plas is wat saai tenzij je gaat zeilen. Boei26 boot huren, koffie of lunch bij slangevegt

Wiske

Wiske

11-08-2011 om 21:55

Bedankt

voor alle tips, ik ga even googelen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.