Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

jufmama

jufmama

12-06-2009 om 22:01

Wat is een leuke camping in tsjechie?

Wij zijn op zoek naar een leuke camping in Tsjechie, maar zien door de bomen het bos niet meer. De meningen op camping-mening.nl zijn vaak niet al te best.
We zoeken een camping met ruime plaatsen, goed sanitair, een leuk zwembad, waar je 's morgens wat brood kunt halen en evt. s'avonds iets te eten (patat/pizza). Maar het lijkt wel of zo'n camping er niet is?
Wie is er wel eens geweest en weet een leuke camping voor ons. We willen niet al te ver in Tsechie, want we rijden met een caravan.
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

13-06-2009 om 12:15

Ach, camping-mening

Weet je wat het is met die reviews: de mensen die wat te klagen hebben schreeuwen een stuk harder dan de mensen die wel tevreden zijn. Ik trek me nooit zoveel van die meningen aan. Wat jij zoekt zal idd niet zo makkelijk te vinden zijn omdat de kwaliteit van de meeste campings in Tsechië het niet haalt bij de west-europese sterrencampings. Ik denk dat je in het reuzengebergte waar veel toeristen komen misschien zoiets wel te vinden zal zijn. Als je met minder genoegen wilt nemen: basic maar werkend sanitair en een klein zwembadje dan weet ik er nog wel één in het Boheems paradijs. Een stadje verderop is een "normaal" binnen zwembad. Ik weet eigenlijk niet of je vlak bij de camping brood kunt halen, wij hebben zo'n mini-oventje en nemen dan uit de supermarkt afbakbroodjes mee. 's Avonds kan je er wel eten. De eigenaar is erg aardig, spreekt engels en in de buurt zijn voldoende leuke dingen te doen.
http://www.pensionkneznice.cz/

denny

denny

13-06-2009 om 12:17

Tsjechie

Je kunt ook eens kijken op het forum van www.tsjechie.net daar hebben ze een rubriek Kamperen. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar Tsjechie echter niet kamperen dus geen ervaringen met campings.

reina

reina

13-06-2009 om 16:29

Mooi

Geen campingtip, want wij hadden geen ect zwembad, maar we waren in mei in Tsjecie, mooi! Het rijden viel ons ook erg mee, we reden het in 1 dag. Fijne vakantie!!

mee1977

mee1977

13-06-2009 om 21:54

Oke

Oase in de buurt van Praag, erg duur maar wel mooie ruime plekken, smorgens verse broodjes te krijgen ook op zondag, en een restaurant, sanitair netjes en schoon, douche achter deur.
Mooi zwembad erbij.

Valek, ook in de buurt van Praag, goed betaalbaar, smorgens verse broodjes, heel groot zwembad gevuld met bergwater dus wel koud, restaurant, goed en schoon sanitair, alleen douche achter gordijn. Wij gaan dit jaar voor de 2de keer.

Besiny, in de buurt van Klatovy. is een gemeente camping, dus proppen soms erg vol. groot zwembad ook gevult met berg water, wel heel schoon, water word door overheid gecontroleerd, redelijk schoon sanitair, douche achter gordijntjes, was 1 met deur bij de vrouwen. restuarant en broodjes in het dorpje zelf..

En inderdaad kijk eens op tsjechie.net of op tsjechie.nl

Als je nog meer wil weten roep je maar.
Wij gaan ook altijd met caravan, en de hoofdwegen zijn goed te rijden hoor, en de meeste provincialen wegen ook hoor!!

Nederlandse eigenaar

Zoek naar een camping met een Nederlandse eigenaar, dan heb je veel meer kans dat een camping voldoet aan jouw wensen. Frymburk aan het lipnomeer bijvoorbeeld.
Zelf blijven wij graag ver weg van dergelijke oorden, wij zoeken juist de typisch Tsjechische campings op en vermijden de toeristencentra. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Er zijn heel veel sites met campings, je ziet op de sites van de camping zelf al heel veel. Als de site ook in Duits en Engels is heb je een heel ander type camping te pakken dan een site die alleen in het Tsjechisch is geschreven.
Veel plezier,
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.