Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Welke leuke bestemming februari?

Mijn man en ik worden begin volgend jaar allebei 40 en willen geen feest geven, maar een speciale week op vakantie met onze jongens van 5 en 7...maar...
waar gaan we heen?
Ik wil NIET:
Canarische Eilanden, trekt me gewoon niet zo
Wintersport
Egypte

Maar wat dan wel?
Graag een keertje vliegen
niet te ver (dus geen 10 uur vliegen o.i.d.)
En toch wat leuks doen....

Ik weet het niet meer, misschien kan iemand me een goede tip geven?
Bedankt,
gr Nora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dons

Dons

21-10-2008 om 12:17

Euh

Een combie van euro disney. Dat zullen de kids denk ik heel leuk vinden en nog een paar dagen parijs?

Met de boot naar London, daar lekker vertoeven en dan met het vliegtuig weer terug (of andersom). Of willen jullie echt een mooi weer bestemming?

angel3

angel3

21-10-2008 om 12:19

Wat wil je wel?

wil strand of is een stad ook leuk? moet het perse warm zijn of is enigszins kans op droog weer goed genoeg?
Zuid Spanje is bijv helemaal geweldig. Maar dan kun je niet naar strand. De stad grenada is prachtig en ook leuk voor kinderen denk ik (leuke theehuizen en smalle straatjes etc).
Anders kun je denken aan Marokko maar weet niet hoe ver vliegen dat is. En dan een club med pakken? (hoeveel geld heb je?) Ben er zlef niet geweest maar zie dat nu vaak langskomen.
Of wat dacht je van een combi parijs met euro disney? misschien is een week dan iets te lang.

Anders geen wintersport maar wel een sneeuwvakantie in Lapland genieten van de sneeuw, natuur en donkerte....

Zoiets?

Nor@

Nor@

21-10-2008 om 15:51 Topicstarter

Hoi

Alvast heel erg bedankt meiden!
Dit is inderdaad de kant die ik op wil!
Zuid-Spanje had ik ook aangedacht, maar twijfel of er genoeg is voor de kinderen...
Ook naar Engeland lijkt me leuk met de boot...
twijfel, twijfel
Lapland, lijkt me ook wel leuk, maar wel koud...
Zuid-Italie, Madeira, denk ik ook aan, maar het weer is in februari niet heel erg geweldig, we hoeven ook geen strandweer, maar een beetje droog zou fijn zijn.
Of een stedentrip...met de kids?

ik hoop dat iemand me nog een goede suggestie uit eigen ervaring kan doen...?
gr Nora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.