Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Clowntje

Clowntje

09-06-2010 om 14:16

Wie kent een petit bateau outlet anders dan metz?

Dit jaar gaan we naar de Dordogne op vakantie. Andere jaren altijd naar cote d'azur / provence of daar in de buurt en dan kwamen we langs Metz waar een heerlijk grote Petit Bateau outlet zit. Nu komen we daar niet in de buurt(of moeten 300 km omrijden, dat vind ik nu net een beetje overdreven....) maar dochters hebben dringend nieuwe pyjama's / rompers / hemdjes nodig.
Wie weet er nog een Petit Bateau outlet? Het scheelt nl echt zooooveel (15 euro voor een pyjama in de outlet ipv 40 euro hier in nl).
Ga natuurlijk ook in de hypermarche's kijken (is ook al een feest) maar ik zou ook graag nog naar een outlet gaan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

09-06-2010 om 14:25

Hele flauwe opmerking

Maar ik zou geloof ik eens bij de hema gaan kijken.
Maar omdat ik ook nog wel iets zinnigs bij wil dragen, kijk eens bij deze link of er misschien iets op je route bij zit.
http://www.shopping-villages.co.uk/france.php

Clowntje

Clowntje

09-06-2010 om 14:41

Ja, tijgeroog, de hema

ik weet het, ik weet het, de hema heeft ook prima spul maar petit bateau vind ik wel echt veel mooier (blijft ook mooier). En het is zo leuk shoppen op vakantie, de Hema kan ik iedere dag naar toe, hihi.

Maar ik zal eens kijken op je link.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-06-2010 om 15:25

Dan bof ik (ot)

want ik kom elke keer in Franrijk weer tot de conclusie dat de kleren daar niet mijn smaak zijn, en ik liever bij de hema kom, desnoods ook elke dag. Dat het minder lang mooi blijft vind ik niet zo erg, het zit toch onder de kleding en gezien het prijsverschil kan ik eventueel nog wel wat nieuws kopen. Gelukkig zijn smaken persoonlijk, anders zou Petit Bateau (of de hema) nog failliet gaan.
Shoppen op vakantie kan ik toch wel, want de leukste kleren voor mezelf vind ik op de franse markten. (tot ergernis van m'n man, die steeds mee moet naar de markt)
Leuk trouwens om je weer eens "tegen te komen". Jouw meisje (de 2e) is vast al net zo groot (waarschijnlijk groter zelfs) als die van mij.

Clowntje

Clowntje

10-06-2010 om 20:22

Tijgeroog (ot)

Je kan inderdaad meer Hema dan Petit Bateau kopen maar die pyjama's van PB zijn zooooo fijn.

Ja, ze gaat als een speer die tweede. Is nu 2,5 jaar en gedraagt zich als een 3,5 jarige. Gaat het liefst nu al naar school en kan ook alles al wat grote zus kan (niet dus maar als je het haar vraagt...). Die van jou ook allemaal goed? En had jij er nu ook nog een achteraan gekregen (mijn jongste is nu 9 maanden).

Clowntje

Clowntje

10-06-2010 om 20:26

Sinilind

Sini, dank voor je link. Volgens mij ga ik wel een outlet vinden, heerlijk lekker shoppen.
Ik ga ook altijd even kijken bij Du Pareil au meme, niet ieder jaar even leuk maar altijd wel iets te vinden voor een leuke prijs.

Tijgeroog

Tijgeroog

10-06-2010 om 22:24

Clowntje (ot)

Wij hebben er 2, m'n zoon is net 5 geworden en dus een meid van 2,5. En die gaat inderdaad ook razendsnel, wil alles wat d'r broer doet en is elke dag boos dat ze niet op school mag blijven. Praat goed, klimt lekker hoog, is maandag begonnen met zindelijk geworden en was vandaag de hele dag droog (incl. middagslaapje), fietste afgelopen weekend een stukje zonder zijwieltjes. Dus een hele trotse mama.
Maar wel erg koppig, en lichamelijk een piepklein meisje. Dat koppig maakt denk ik wel dat ze al veel doet, ze wil echt doen wat d'r broer ook doet en probeert dat net zo lang tot het (een beetje) lukt. Wel heel leuk om te zien.
Hoe oud is jouw oudste nu? En jij hebt dus 3 meiden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.