Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mamba

Mamba

20-09-2008 om 13:27

Wie weet een huisje op nationale park hoge veluwe

Voor de herfstvakantie ben ik op zoek naar een vakantie-adres voor 5 personen. Niet op een camping of een park. Wie weet een leuk adres?

Groetjes, Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Staatsbosbeheer

die heeft hele leuke huisjes in het bos, kijk maar eens op hun site.
Ik heb zelf geen ervaring, maar wil binnenkort ook eens gaan, nav ervaringen van kennissen.
gr Nora

Mamba

Mamba

20-09-2008 om 20:39

Nora

Hele mooie huizen! Helaas is alles wat voor ons betaalbaar is al weg . Ik ga er zeker een keer heen. Bedankt voor de tip.

Mamba

Mamba

25-09-2008 om 08:35

Verder niemand?

Wat ons wel aardig leek (wel een park, maar je kan niet alles hebben) was nét weg . Het liefst een beetje off the road maar nog wel betaalbaar.

Puck2

Puck2

25-09-2008 om 13:17

Vvv

Echt een conrete tip heb ik niet maar volgens mij kun je via de site van de VVV ook aan accommodaties huren. Dat zijn vaak wel huisjes "in het wild" en niet op een park. Ik weet dat de VVV van Texel dat heeft, zullen ze op de Veluwe dan ook vast wel hebben toch?

Suzanne

Suzanne

26-09-2008 om 12:37

Marktplaats?

Mamba, heb je al op Marktplaats gekeken? Veel particulieren bieden daar hun vakantiehuisje aan, vaak op mooie rustige plekken. Marktplaats - vakantie - 5 tot 6 pers. - landelijk gelegen, enz. zoekt gemakkelijk. Er staan er nog meerdere die in de herfstvakantie nog vrij zijn, succes!

Staatsbosbeheer

Staatsbosbeheer verhuurt fraaie vakantiehuizen in het bos. Ik betwijfel of voor de as. herfstvakantie nog iets beschikbaar is. Meestal boek je bij hun één, twee jaar van tevoren.

Mamba

Mamba

01-10-2008 om 11:08

Wat het is geworden

Een huisje op een park (jaja) in Beekbergen. We waren vrij laat met boeken en echt alles was al weg. Mambaman wil graag op Veluwe zitten omdat hij dan vlakbij zijn moeder is, zodat we in geval van nood daar snel kunnen zijn.
Ik heb echt zin om met zijn vijven weg te gaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.