Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

vakantiegangertje

vakantiegangertje

29-04-2015 om 09:34

Zomervakantietips met 5 pubers

Deze zomer willen we met ons samengesteld gezin een weekje op vakantie. We hebben 5 pubers in de leeftijd 12-16. T zijn heel rustige types, niet echt feestbeesten. Maar zwemmen en iets actiefs doen of een boekje lezen is iets wat ze allemaal graag doen. Heeft iemand een tip waar we een beetje redelijk geprijst naar toe kunnen? Een huisje heeft meestal weinig contact met andere jongeren, een camping is leuk, maar hoo sleep je je kampeerspullen voor 7 personen mee? En ik heb nog geen stacaravan gezien voor 7 personen....
Iemand tips?

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 10:02

tja

Dat probleem met dat huisje is er niet als je op een park komt waar ook andere mogelijkheden zijn maar je bedoelt waarschijnlijk een bungalowpark? Waarom moeten ze contacten hebben met anderen als ze al met zijn vijven zijn?

Zoek naar stacaravans waar je ook een klein tentje bij mag zetten.

Verder denk ik eigenlijk dat je al erg laat bent, wij hebben allang geboekt en ik kwam in januari al 'vol' tegen. Verhuurplekken zijn erg snel vol namelijk.

Ulla

Ulla

29-04-2015 om 10:06

Contact met andere jongeren

Waarom niet, Barvaux? Waarom zouden de vijf pubers alleen met elkaar willen optrekken?

En verder, wij boeken ook vaak laat. Misschien kun je nog een ingerichte tent vinden? Of twee?

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 10:07

Overigens

Kijk naar kant en klare tenthuur, die zijn er wel voor 8: http://www.tentholidays.nl/accommodaties

en ik kan deze camping wel aanraden: http://www.campingardennen.nl/accommodaties/safaritent.html de tenten zijn voor zes personen en misschien kan er wel ergens een luchtbed bij?

Camping Schoonbron in Limburg

OP deze camping zijn wij een paar keer geweest en er zijn ook 8 persoons stacaravans. En niet eens heel erg duur. Een tentje bijzetten is natuurlijk helemaal handig!

tentje bijzetten

zou ik sowieso doen, met z'n 7en in een stacaravan lijkt me geen pretje. Zeker als het weer tegenzit.

Heb je nog voorkeuren voor omgeving, to do's, etc? Dan kunnen we je gerichter helpen.

Katniss

Katniss

29-04-2015 om 18:38

2 stacaravans

Ik zou gewoon twee stacaravans naast elkaar huren, of een stacaravan met twee kleine tentjes ernaast voor de kinderen. Wel zo fijn om wat meer ruimte te hebben en dan sta je toch op een camping. Het is misschien wel wat duurder, maar toen je nog twee gezinnen was had je ook per gezin een accommodatie gehuurd dus was je per saldo hetzelfde kwijt.

airbnb?

Via airbnb is het heel goed te doen om iets groters te vinden. En je hoeft niets extra mee te zeulen. In de meeste huizen is alles aanwezig. Het land kun je dan zelf kiezen. Spanje is redelijk betaalbaar. Portugal ook. Er is zat te vinden aan zee bijvoorbeeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.