Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

ayla

ayla

03-08-2010 om 09:12

Zonvakantie met de kerst

net in een gekke bui bedachten we ons dat we met de kerst graag naar de zon wilden. Met kinderen. Het zou fijn zijn als ze konden zwemmen, dus het moet wel zwemweer zijn. En betaalbaar. Waar zouden we naar toe kunnen gaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het weer is niet te voorspellen

Als je echt zonzeker wilt dan moet je echt naar of het verre oosten, Thailand, Bali enz of Curacao enz.

Je kunt mazzel hebben op Gran Canaria maar zekerheid niet. Het blijft er in de winter rond de 21 graden maar kunnen ook regendagen zijn of zelfs 28 gr en zon. Dit geldt ook voor Egypte. Je moet het treffen. Meestal regent het niet dagen lang. Gambia zou ook nog een optie kunnen zijn, maar dat is niet goedkoop.

vlinder72

vlinder72

04-08-2010 om 14:37

Gambia

Gambia zou voor mij persoonlijk geen optie zijn met (jonge) kinderen. Groot risico op gele koorts en malaria en nog heel veel andere tropische ziektes. West Afrika zou voor ons daarom afvallen maar dat is natuurlijk ieders eigen keuze. En erg jammer want ik wil dolgraag terug naar Mali en Senegal. Egypte kan maar inderdaad je krijgt geen garantie op mooi weer. Echt zonzeker dan zou je kunnen kiezen voor Cuba, Isla Margarita, Dominicaanse republiek, Florida, Bali, Thailand, Antillen etc. Zelf zou ik toch gewoon voor Egypte gaan. Het zal er vast niet vriezen in december.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.