Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Emilie

Emilie

11-01-2009 om 11:20

Zuid engeland

Dag,

We willen dit jaar graag naar Zu-Engeland of Wales in een gehuurde tent of een huisje. Weet iemand waar je zoiets kunt boeken?

Emilie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bureau britain

Kijk eens op de site van Bureau Britain.

Maar kijk ook eens bij de Youth Hostels in Engeland. Wij hebben daar vroeger fantastische vakanties gehad.

Mari

Mari

11-01-2009 om 18:16

Geen tenten

Wij gaan deze zomer ook naar Engeland, waren vorig jaar met de Tulp vakantie geweest en het was erg goed bevallen. Ik heb er al aardig wat zoek werk er op zitten. Huurtenten kennen ze daar niet. Ik heb alleen een organisatie in Sussex en Surrey die tenten verhuren en voor een meerprijs ze op een camping van keuze in die counties zetten. Wat er wel veel is, is stacaravans maar wel erg massaal. Denk maar aan een camping met 250+ van die dingen. Het moet je ding zijn, maar niet de mijne. Wat je wel kan doen is campings zoeken die ook wat verhuren maar kleinschaliger bv. op http://www.ukcampsite.co.uk/sites/
Er zijn heel veel huisjes te huur in alle prijsklassen en ook verschillende sites waar die te huur zijn. Wij hebben vorig jaar hier geboekt: http://www.greenwood.nl/ ,dankzij een tip hier op OOL. Is prima bevallen, ze regelen de hele reis incl. overtocht.
Ga gewoon eens googlelen op cottages england en je wordt overspoeld met sites. Veel plezier met het voorwerk, ik ben er sinds vandaan eruit. Het wordt 1 week Yorkshire en 1 week Lake district.

gr. Mari

Caravans

volgens mij zijn er ook wel kleine campings die toch caravans verhuren. wij waren vorig jaar in wales bij een piepklein campinkje, waar volgens mij een stuk of 5 caravan/huisje achtige dingen verhuurd werden. heel leuk!

Marit

Marit

16-01-2009 om 22:23

Anwb

Wij hebben een paar jaar geleden via de ANWB (Pharos reizen??) geboekt en verbleven toen op een aantal verschillende campings in zuid-engeland in stacaravans. Je vindt vast wel iets op de site van de ANWB.
Marit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.