Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zuid engeland

Afgelopen meivakantie zijn we naar Engeland geweest, 100 km vanaf Dover. Op een echt Engels caravanpark. Prima voor een weekje, maar perfect was het zeker niet.

Nu willen we weer een weekje in de meivakantie, liefst iets verderop naar Dorset (Dorchester) oid, maar ik kan niet echt een goede accomodatie vinden. Misschien wil ik te goedkoop, zou kunnen...
Wij zijn met 6 personen en het budget voor een weekje is circa 300 euro. De cottages die ik vind, zijn te klein of te duur.

Wie heeft een goed idee of goede ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Ik denk inderdaad dat je te goedkoop wilt :o). Voor £ 260 krijg je waarschijnlijk alleen maar een 6 persoons stacaravan, dus helaas van mijn kant niet echt een goed idee.

Rinkie

Rinkie

24-10-2010 om 12:31 Topicstarter

Caravan

Op zich vind ik een caravan niet zo'n probleem, maar staan die ook op 'leuke' campings ipv op megagrote parken vol met lange rijen caravans, zonder veel sfeer en met veel eigendomscaravans?

Campings

In Engeland heb inderdaad heel grote holiday parken met alleen maar caravans, maar dat maakt het huren van accomodatie juist wat meer betaalbaar (ipv huisjes). Je moet dus op zoek naar toercampings die ook caravans verhuren. In het ANWB camping boek staat ( stond ? ik heb een erg oude) altijd het aantal stacarvarans vermeld tov het aantal toercaravans. Succes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.