Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zweden?

Wij zitten te denken om zo'n individuele autoreis te gaan doen in Zweden in de zomervakantie. Zuid-Zweden dan, waar de huisjes en boottocht zijn geregeld. Steeds 4 dagen in een huisje en dan naar het volgende. Heeft iemand zoiets al eens gedaan? En was het leuk? Ook als het weer wat minder is?
Groetjes
Gonzo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

07-02-2011 om 07:28

Al wel een hele tijd geleden (bijna 14 jaar) maar het was wel heel mooi.
Wij hebben een rondreis gemaakt in zweden en noorwegen. In zweden zaten we in Dals Ed en in Orsa. Geweldige huisjes, mooie omgeving.
Orsa is een tante van me vorig jaar ook geweest en die vond het ook heel mooi.

Jessica

Vera*

Vera*

07-02-2011 om 08:36

Geweldig

Wij zijn vorig jaar op de bonnefooi met onze tenttrailer in/naar Zweden geweest. Wij zijn wat noordelijker als Orsa gekomen en hebben ook Stockholm, geweldig leuke stad, bezocht. De meeste Zweden gaan in de zomer naar de zuidkust omdat daar het mooiste weer is. Vlak bij Karlstad in Värmland hebben veel Nederlanders een (vakantie)huis en kom je daar bij accomodaties en excursies relatief veel Nederlanders tegen.
Nog een tip als je bij Orsa bent is de berenexcursie bij de berenonderzoeker. Het kost wel wat maar het was zo interessant en je komt op stukken waar je anders niet komt en ik ben weer veel te weten gekomen over bruine beren. Als je wilt kan ik wel weer achter de website komen.
Wij willen nog wel een keertje terug maar misschien is dat ook wel omdat wij heerlijk weer hebben gehad.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.