Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mama 32

mama 32

14-08-2011 om 21:56

Zweden en noorwegen

Volgend jaar zomer willen wij graag op vakantie naar Noorwegen en Zweden. De bedoeling is om de eerste week naar Trsyil in Noorwegen te gaan en de tweede week naar Idgerberget in Zweden. In Noorwegen willen we oa het openluchtmuseum in Elverum bezoeken en in Zweden de kopermijn in Falun en Santaworld. Ik zou graag ervaringen en tips horen! Vorig jaar een huis gehuurd via novasol, dat is goed bevallen. Nu hebben we ook een huis gevonden via Casamundo. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Mama32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

19-08-2011 om 17:27

Casamundo

Ik heb één keer geboekt via Casamundo en dat doe ik dus nooit weer. Wij hadden pech, ons huis was ietwat ranzig. Niet goed schoongemaakt dus stoffig, vettig, servies niet schoon, schimmel in badkamer. Ik ben echt niet een enorme zeurmiep maar dit was echt beneden de maat. Onze review werd weggehaald en er stonden alleen maar hele positieve reacties in. Zelfs een reactie over de periode dat wij er zaten... Voor mij dus nooit meer Casamundo (en dat heeft nog meer te maken met dat reviewgedoe dan de ranzigheid van het huisje).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.